Lindex (eller om det var Kappahl ??) någon av dessa iaf. ”limited edition” med inspiration från ridsporten.Jag typ bor i klänning och drunknar snart i klänningar, men den kan få bo hos mig! Var är den från? Jättefin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lindex (eller om det var Kappahl ??) någon av dessa iaf. ”limited edition” med inspiration från ridsporten.Jag typ bor i klänning och drunknar snart i klänningar, men den kan få bo hos mig! Var är den från? Jättefin!
heartSambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.
Körde hem från stallet. 70 sträcka. Då jag vet det är mycket rådjur där håller jag aldrig 70. Tur det från diket hoppar det upp en stor hund. Jag försöker väja och bromsa samtidigt och viltairbagen löser ut och en duns hörs. Jag vågar inte öppna. Ser ägaren komma springandes. Han öppnar dörren och frågar hur det är med mig men det enda jag kan få fram är hur gick det med hunden?
Tack gode Gud för att jag körde långsamt, bra bil och att bilen bakom höll avstånd. Hunden klarade sig utan en skråma men rejält omskakad.
Min hund klarade sig väldigt bra också i sin bur.
Känner mig rätt skakig nu.
Husse lagar middag och pratar under tiden så nu har han panerat fisken med det som var i kartongen bredvid ströbrödet, nämligen sötningsmedel.
Och jag som var trött redan innan...
Ett tag fick man en sexpack Cola.Åh nej! När man får ett kg plockgodis för att man tvättar bilen.
Något säger mig att vi kommer må illa ikväll.
Vad otäckt! Skönt att det gick bra med både dig och hundarna.Sambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.
Körde hem från stallet. 70 sträcka. Då jag vet det är mycket rådjur där håller jag aldrig 70. Tur det från diket hoppar det upp en stor hund. Jag försöker väja och bromsa samtidigt och viltairbagen löser ut och en duns hörs. Jag vågar inte öppna. Ser ägaren komma springandes. Han öppnar dörren och frågar hur det är med mig men det enda jag kan få fram är hur gick det med hunden?
Tack gode Gud för att jag körde långsamt, bra bil och att bilen bakom höll avstånd. Hunden klarade sig utan en skråma men rejält omskakad.
Skönt att det fick bra för alla inblandade!Sambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.
Sambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.
Jag hatar astma... den är fan mer handikappade än mina ledbesvär nu.
Det bär emot, men jag får nog ringa vc igen.
Ett tag fick man en sexpack Cola.
Jag bad oftast att få avstå. Med hänsyn till min diabetes.
Fast när kompisen och jag hade cafe sålde vi dem i fiket.....
Ett tag fick man en sexpack Cola.
Jag bad oftast att få avstå. Med hänsyn till min diabetes.
Fast när kompisen och jag hade cafe sålde vi dem i fiket.....