Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att jag trodde att min handläggare hade pratat med honom innan. Vilket hen inte har gjort...Fast det låter märkligt att du kallar honom idioten och sedan ändå vill att han ska komma??
Jaha företaget är benhårda med sitt dåliga erbjudande. Jag får väl ta det. Det är bättre än inget och jag orkar inte mer.. Ska sova på saken och ringa facket imorgon igen. Hoppas resten av processen går fort nu!
Vad säger facket? Tycker de att det är så pass dåligt att det är värt att slåss?
Facket säger att de kan gå in och bråka om jag vill, men det kommer dra ut på tiden. Och det är inte säkert jag "vinner". Dessutom, min egen tanke, vill jag jobba kvar på ett företag som dels behandlat mig rätt illa under processen och dels som jag drivit en process mot?
Jag får nog ta mina tre månader och återanställningsrätt och vara nöjd. Jag orkar inte mer..
Jag förstår dig verkligen men fy så surt.
Det måste vara Fake Newsavdelningen oväntade fakta.
Från morgonens SD
"Ett annat knep för att välja klimatsmart och samtidigt gynna hälsan är att begränsa intaget av tomma kalorier som socker och alkohol. Produktionen är miljöbelastande samtidigt som den blir onödig då det inte finns några näringsmässiga vinster. Livscykelanalyser visar att en påse skumgodis påverkar klimatet lika mycket som en portion fläskkött, medan ett kilo chips leder till 20 gånger högre utsläpp av växthusgaser än ett kilo av råvaran potatis."