Så SÖT och såååååå oskyldig....Nej du har ingen skuld. Jag klandrar basenjisarna som har visat henne att gå på borden är helt ok om det finns mat framme.
Visa bifogad fil 20760
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så SÖT och såååååå oskyldig....Nej du har ingen skuld. Jag klandrar basenjisarna som har visat henne att gå på borden är helt ok om det finns mat framme.
Visa bifogad fil 20760
Min Kp är det bara skit med. Ska ringa till kommunen idag och säga att jag inte vill ha henne längreKan du inte ta hjälp av föräldrar eller KP/annan handläggare på kommunen?
Har vaknat redan fast jag har sovmorgon...
Idag kommer Idioten till lika med min BS
Ska åka på kvällsresa sedan med Tinget kl 16
Nej ibland är han vettigBoka av?
Fast det låter märkligt att du kallar honom idioten och sedan ändå vill att han ska komma??Nej ibland är han vettig
heartPratade precis med facket. Det låter inget vidare. Började gråta, det är alldeles för jobbigt nu..
Usch då. Ville dem inte gå med på mer pengar eller vad är det som ställer till det nu?Pratade precis med facket. Det låter inget vidare. Började gråta, det är alldeles för jobbigt nu..
Usch då. Ville dem inte gå med på mer pengar eller vad är det som ställer till det nu?
Pratade precis med facket. Det låter inget vidare. Började gråta, det är alldeles för jobbigt nu..