Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behåll surheten och monsret när du ska tala med "den utbildade" och reklamera arbetet
Be människan fara och flyga.Vad är det med folk egentligen?
Råkade svara på hemtelefonen när min sk "vän" ringde (såg inte numret). Hon började direkt prata om pumpar till "våra" räkor, igen... Sa att jag har inte råd, ändå tjatar om att JAG ska köpa pumpar
Å sedan träffade jag min sk KP - som inte gör sitt jobb alls
@sthu Jag förstår att det känns jobbigt när det drar ut på tiden så, men jag tycker du ska vara väldigt nöjd med att din rep från facket blev arg. Det betyder att ditt utköpserbjudande ju verkar ha varit långt under vad du är värd egentligen.
Jag har ju svårt att säga nej, har uruselt självförtroende.Be människan fara och flyga.
Någon som stjäl läkemedel och annat bör man hålla sig långt ifrån. Angående kontaktpersonen, finns det ingen högre instans du kan vända dig till om kp inte sköter sitt jobb?
Jättesöt! Vem är parveln?
Var har du köpt den lägre av ljusstakarna?
Var har du köpt den lägre av ljusstakarna?
Han heter Lukas och ska få vara terapihund till min dotter som mår rätt dåligt. Vi har fått ta över honom från min systerdotter där han inte fungerade ihop med familjens övriga hundar.Jättesöt! Vem är parveln?
Han heter Lukas och ska få vara terapihund till min dotter som mår rätt dåligt. Vi har fått ta över honom från min systerdotter där han inte fungerade ihop med familjens övriga hundar.
Han heter Lukas och ska få vara terapihund till min dotter som mår rätt dåligt. Vi har fått ta över honom från min systerdotter där han inte fungerade ihop med familjens övriga hundar.
Kisse E är mycket upprörd och tycker att han är fruktansvärt onödig. (Hon matvägrar också till följd av att hennes matplats har flyttats från vardagsrummet till hallen som förberedelse för hans ankomst ).Vad säger kattdjuren om nya familjemedlemmen?
Det hoppas jag också.Vad fint! Hoppas hunden kan hjälpa dottern!
Vet ju själv hur mkt mina hundar betydde för mitt välmående då jag var sjuk.