Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på hur min granne kan få någonting gjort med tanke på att han alltid har folk över...
Det är folk i lägenheten från tidig morgon till kväll, det är alltid ett jäkla liv med stolar som flyttas runt i lägenheten och på balkongen. Det skriks och väsnas, en ringning på klockan räcker inte utan femhundra stycken plus knackningar. Jag. Blir. Galen. Det låter inte direkt som att de har pluggstuga utan snarare som att de spelar spel dagarna i enda...Få gjort med vaddå? De kanske hjälps åt?
Jag har ofta folk hos mig. Behöver jag göra ngt så gör jag det ändå. Ibland delegerar jag ut sysslor i utbyte mot vin
Det är folk i lägenheten från tidig morgon till kväll, det är alltid ett jäkla liv med stolar som flyttas runt i lägenheten och på balkongen. Det skriks och väsnas, en ringning på klockan räcker inte utan femhundra stycken plus knackningar. Jag. Blir. Galen. Det låter inte direkt som att de har pluggstuga utan snarare som att de spelar spel dagarna i enda...
Igår var jag på månadsmötet i föreningen. Fick hålla ett litet föredrag om mina landisar på mötet. Gick bra fast det var ca 25 år sedam sist. Och min stora skräck i plugget
Igår var jag på månadsmötet i föreningen. Fick hålla ett litet föredrag om mina landisar på mötet. Gick bra fast det var ca 25 år sedam sist. Och min stora skräck i plugget
Fast jag vägrar gå runt i mitt eget hem med öronproppar. Vanligt ”levnadsljud” hade jag inte brytt mig om, att höra ens grannar är en grej man får stå ut med liksom. Det är bara det att det ALDRIG är tyst därifrån.. det skriks och vrålas, minst tre-fyra personer som ska ut och röka 2 gånger i timmen (då måste alla plaststolar DRAS fram och tillbaka innan alla satt sig), spring på loftgången så väggarna vibrerar etc etc. Har bott här i fyra år och haft olika grannar (studentboende) och har aldrig varit med om maken på en person som kan låta så hela. Tiden.Med tåg utanför huset, en krog i själva huset, polisutryckningar på bron utanför och en granne som är operasångerska så känner jag mig rätt härdad. Skruvar bara upp TV’n i äkta tant-style
Har du testat öronproppar? Finns sånna svinbra i silikon som man inte behöver trycka in i själva örat utan bara formar som ett lock liksom!
Fast jag vägrar gå runt i mitt eget hem med öronproppar. Vanligt ”levnadsljud” hade jag inte brytt mig om, att höra ens grannar är en grej man får stå ut med liksom. Det är bara det att det ALDRIG är tyst därifrån.. det skriks och vrålas, minst tre-fyra personer som ska ut och röka 2 gånger i timmen (då måste alla plaststolar DRAS fram och tillbaka innan alla satt sig), spring på loftgången så väggarna vibrerar etc etc. Har bott här i fyra år och haft olika grannar (studentboende) och har aldrig varit med om maken på en person som kan låta så hela. Tiden.
Inte ännu, har inte så stor lust att knacka på när det är ett gäng grabbar som skriker direkt.Har du pratat med dom?
Inte ännu, har inte så stor lust att knacka på när det är ett gäng grabbar som skriker direkt.
Vad gör du med ekollonen? Jag har mängder tyvärrPå jobb, varit ute opå leverans och förundrats över hur vacker hösten är. Passade på att stanna bilen släppa ut hunden och plocka lite ekolon som dekoration hemma.