Åt alldeles för mycket lunch... försöker peppa igång och åka iväg till dagens möte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag känner igen mig, får jättelätt matkoma om jag ätit för mycket.Åt alldeles för mycket lunch... försöker peppa igång och åka iväg till dagens möte
Vill vi bo i Burseryd? Mamma säger nej (hon är därifrån) men jag tänker att hyran borde vara låg (lägre) och det borde vara lugnt. Medelåldern är väl typ 75. Det finns en pizzeria tror jag och nära till mammas svampställen.
Jomen varför inte liksom?
I så fall blir vi nästan grannar!
Det är väl inte världens roligaste samhälle kanske, men hyran bör vara rätt låg
Tror dock inte att det finns någon pizzeria...
Ingen pizzeria!
Vi får väl se hur det går med jobb, om det blir Burseryd eller Gislaved. Eller kanske ingetdera. Jag hoppas att det blir nåt av dem!
Gislaved är ju mycket större än Burseryd i alla fall
Helt okej samhälle, även om Burseryd nog är mysigare. Det är inte jättelätt att köpa ett boende här dock, det är få objekt till salu, men det kan vara lättare att hyra kanske
Oh noo... Har dagen börjat så jobbigt? Verkar som att många är trötta och lite låga nu, kanske är hösten/mörkret?
Jo det får du. Ibland behöver man göra det med.
Tack. Den akuta lusten har gått över, men jag är grymt låg just nu.Absolut om du behöver det
Det är lite mycket i mitt liv nu, rent generellt. Jag hoppas det ljusnar framöver...