Perfekt illustration
Som om någon filmat den inre dialog som utspelar sig i min hjärna. Ganska ofta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt illustration
Hehe man kan inte ha koll på alla
Men vill vi verkligen bo i Burseryd? Jag menar.. Burse! Det är typ världens ände.
Äsch vi får väl se om vi får jobb eller inte. Hatar att vänta på besked!
På tal om besked, imorgon är det förhandlingar om min uppsägning.
Vad är det för nått?Jag har testat senaste omgången romrussin... det går inte att köra bil på dem
Dvs skål!
Vad är det för nått?
Ah det borde jag ha räknat utRomrussin... dvs russin i rom, som glassen Jag hoftar allt när jag gör dem så styrkan varierar
Ge bort den ! Det är ju TORTYR att bära runt på godis, ju.....Jag fick den av min syster häromkvällen för jag varvså satans sötsugen men så klippte jag hunden istället och sen försvann suget. Dagen efter la jag den i jobbväskan men glömde bort den och nu är det mest en sån där jagmåstedranerpåsockret-sak att den ligger kvar. Sen känner jag mig jäkligt duktig som inte ätit den än Den får ligga där tills nåt förstör min dag så jag måste tröstäta
Ah det borde jag ha räknat ut
Nåväl... Där finns en bra Lantmännen i alla fall
Nää den får ligga där och testa min karaktär Men cred till mig som inte åt den igår kväll hellerGe bort den ! Det är ju TORTYR att bära runt på godis, ju.....
Testa och se vad som händer?Jag... vill..... INTE!!
Får man bete sig som en 3-åring på jobbet? För jag vill sparka, skrika och tjuta över att jag måste
Vad är det för fel på människan?Brutalt trött. Astman är riktigt besvärlig idag och jag funderar på om det är läge att ringa vc om inte ytterligare medicin gör det bättre.
Speciella kollegan kommer in och yrar. Efter ett tag kommer vi fram till vad hon vill.
Sen undrar hon vad astma är, eftersom vi kom in på att jag inte mår så bra idag. Hon hade aldrig hört talas om det och var totalt oförstående..