Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens fråga rida eller inte rida idag?
Men är hemma pga huvudvärk idag Men det kanske är bra med lite frisk luft.Rida!!
Jag vilade min igår så nu känner jag att jag måste försöka hitta på något med honom. Blir nog dressyr, så jag får gärna stöd i mitt beslut!
Men är hemma pga huvudvärk idag Men det kanske är bra med lite frisk luft.
Rider inte i skogen när det älgjakt Så det får bli paddocken i så fall.Japp, ut i skogen med dig!
Rider inte i skogen när det älgjakt Så det får bli paddocken i så fall.
Det undrar vi också.. Men eftersom hon inte har någon officiell diagnos kan vi bara gissa. Vilket man inte ska göra egentligen, men det blir enklare att hantera henne då...Vad är det för fel på människan?
Vet inte hur de jag vid stallet, har precis börjat rida där. Men utsätter inte mig eller hästen för den riskenJustja, det är sådant igång också "Våra" jägare är inte så heta på gröten utan drar igång nästa vecka, så egentligen borde jag passa på nu
Men är hemma pga huvudvärk idag Men det kanske är bra med lite frisk luft.
Hade jag varit hemma pga feber eller liknande hade inte jag heller gjort det. Men med största sannolikhet hjälper rörelse mot min spänningshuvudvärk.Jag kanske är lite präktig här men hade jag sjukanmält mig från jobbet så hade jag inte åkt och ridit
Dagens fråga rida eller inte rida idag?
Tillbaks på jobbet. Det gick bra
kollega kör lastbil bättre än bil Även om man det lämnar en del att önska. Men inte tusan kan man säga något till en man som kört lastbil/bil/mc större delen av sitt liv. Han kör säkert men det där jävla pumpgasandet! Bil med farthållare är knappt han kan låta bli att gasa upp, sen släppa, gasa upp sen släppa.
Nyttjade tiden i bilen tillbaks med att prata privatsamtal med vänner en i Spanien och en här i tjotahejti aka Norrland.
Så nu är jag faktiskt på bra humör... Kollegan som slapp åka med ner kommer dessutom bjussa på lunch imorgon som tack för att han slapp.
Gasrunkare... jag och särbon avskyr dem
Gasrunkare... jag och särbon avskyr dem
Man lär sig så många fina nya ord här på Buke...
Jag älskar det ordet! Så perfekt beskrivning av vad folk sysslar med. I löööv it!
Ja jag har hört om denna lantmännen! Kanske värt Att flytta dit bara för att få uppleva den med egna ögon