Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inga huvudvärkstabletter?Jag jobbar och har huvudvärk.
Jo. Men vill inte ta.Har du inga huvudvärkstabletter?
Jag skulle bara be om ledigt den aktuella dagen utan mer förklaring. Frågar chefen mer skulle jag ta det då.Oj blivit kallad på anställningsintervju Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..
Vartannat kontor ska läggas ner? Jag hade inte varit rädd för att vara ärlig i det läget.Oj blivit kallad på anställningsintervju Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..
I det läget skulle jag vara ärlig. Är ju skönt om du kan ha chefen som referens med.Oj blivit kallad på anställningsintervju Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..