Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi typ 20 grader och jag fryser också. Känns märkligt.Jag fryyyyyyser Idag är det 19 ute ( solig sydvästfasad) och 21 inne. I förrgår var det - drumroll... 13 grader ute mitt i natten enligt termometern Dessutom har det regnat flera dagar i följd. Jag hade tänkt gå och handla men det regnade för mycket nu har vi äntligen sol så jag ska vandra iväg.
Hur "fri" är den då? Men världens näst högsta skatter känns "fri" inte så jäkla fri jämt. Speciellt inte som pensionär, det lär du bli varse.Är glad att jag är född och uppvuxen i ett land som Sverige. Att vi har fri skola och sjukvård osv
Betydligt friare än i många andra länder, där det kan kosta en liten förmögenhet att låta sina barn gå i skolan.Hur "fri" är den då? Men världens näst högsta skatter känns "fri" inte så jäkla fri jämt. Speciellt inte som pensionär, det lär du bli varse.
Hur "fri" är den då? Men världens näst högsta skatter känns "fri" inte så jäkla fri jämt. Speciellt inte som pensionär, det lär du bli varse.
Hade vi inte haft dessa skatter hade många inte kunnat läsa på universitet, inte få den vården de behöver, fler hade fått vårda sina äldre föräldrar hemma osv.Hur "fri" är den då? Men världens näst högsta skatter känns "fri" inte så jäkla fri jämt. Speciellt inte som pensionär, det lär du bli varse.
Slut?? Tisdag, onsdag och torsdag ska det bli ca 30 grader här....igen....Blev svettig när jag släpade hem mat, men nu fryser jag. Enligt termometern är det 14 (!!) grader ute och 21 inne. Jahapp så var den här sommaren slut.