Gud, får magsår. Varit inbrott i grannhuset inatt, sover i regel dåligt så var vaken sent men märkte ändå inget. Lär ju INTE få lättare att sova inatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis försökt svalka mig med kallt vitt vin. Dålig idé! Egentligen hade jag velat ta ett dopp i sjön, men vattnet är för varmt.
Gud, får magsår. Varit inbrott i grannhuset inatt, sover i regel dåligt så var vaken sent men märkte ändå inget. Lär ju INTE få lättare att sova inatt.
Ok, låter som en plan. Fast jag kör nog rött.Orkar knappt röra mig så hoppar det
Tar ett glas vin i soffan istället
Mitt internet hoppar av o på idag skiten har väl värmeslag.Strömavbrott! Fuck! Jag försöker jobba och nu är modemet dött. Jag pallar inte köra via mobilen som nät.
Hoppas det kommer igång snart för kyl och frys..
Mitt internet hoppar av o på idag skiten har väl värmeslag.
Som alla andra ...
nej - sauvignon blanc. Ett av de få vita viner jag gillar.Mums! Chardonnay-en eller?
Strömavbrott! Fuck! Jag försöker jobba och nu är modemet dött. Jag pallar inte köra via mobilen som nät.
Hoppas det kommer igång snart för kyl och frys..
OtäcktGud, får magsår. Varit inbrott i grannhuset inatt, sover i regel dåligt så var vaken sent men märkte ändå inget. Lär ju INTE få lättare att sova inatt.
nej - sauvignon blanc. Ett av de få vita viner jag gillar.
Men jag har en tempranillo ifall jag skull ångra mig.... Men den måste in i kylskåpet först då. Gillar inte rödvin som håller runt 27 grader.....
Som en kompis sa - hellre rumstempererat som i medeltida rumstemperatur.....
Minst sagt, jag hoppas verkligen att det märks att jag i stort sett alltid är hemma och vaken större delen av nätterna. Grannarna hade varit bortresta, och jag "hoppas" att det inte är en slump.Obehagligt.
nej - sauvignon blanc. Ett av de få vita viner jag gillar.
Men jag har en tempranillo ifall jag skull ångra mig.... Men den måste in i kylskåpet först då. Gillar inte rödvin som håller runt 27 grader.....
Som en kompis sa - hellre rumstempererat som i medeltida rumstemperatur.....
På alla bär du plockar!Nyfiket undrat; varför?