Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar det åska här. Hoppas det kommer regn och inte blir några torra blixnedslag sas. Det är ju jääävligt torrt!:nailbiting:

Ska ringa banken på måndag! Trist om ngn skickat fel!
Behöver ju inte alls vara så. Men en del folk gör ju lite knasigt (:crazy:) även med större summor så skulle faktiskt inte förvåna mig om det var så. Men då måste avsändaren kontakta sin bank.
Det som är bra med banker att man kan ringa 24/7 om det är nått. Jag hade ju ringt och inte kunnat hålla mig till måndag.
Med tanke på ditt jobb osv kanske det är någon som betalat dig för någon tjänst eller liknande du glömt bort? Klicka på betalningen och få fram numret. Då kan du även själv spåra vilket konto pengarna kommer ifrån

Behöver ju inte alls vara så. Men en del folk gör ju lite knasigt (:crazy:) även med större summor så skulle faktiskt inte förvåna mig om det var så. Men då måste avsändaren kontakta sin bank.
Det som är bra med banker att man kan ringa 24/7 om det är nått. Jag hade ju ringt och inte kunnat hålla mig till måndag.
Med tanke på ditt jobb osv kanske det är någon som betalat dig för någon tjänst eller liknande du glömt bort? Klicka på betalningen och få fram numret. Då kan du även själv spåra vilket konto pengarna kommer ifrån

Det står ingen avsändare bara ett regerensnummer men jag mailade banken det nu via mobilbanken.

Har fixat lite i stora karet. Sålt en pump.
"Bokat" lite fiskar till 200 karet. Gjort vb hos corys yngel. Snabb-städat hos landisar. I morgon bitti ska jag leta efter kvistar till dem. När det är svalt.
Ska röja upp i mitt rum också. Slänga lite kläder till Erikshjälpen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 282
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka