Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger samma som @Gnist
Så ser noteringarna ut när jag lämnat in kvitton.
Har du inte köpt nåt så har nån lämnat ditt kontonummer Okänd mecenat
Krogen ikväll då ?Haha kaoz. Får kontakta banken på måndag. Är en större summa
Vad spännande, jag får aldrig några större utbetalningar!Haha kaoz. Får kontakta banken på måndag. Är en större summa
Krogen ikväll då ?
Har en flaska Stoneleigh i kylenOrkar knappt röra mig så hoppar det
Tar ett glas vin i soffan istället
Vad spännande, jag får aldrig några större utbetalningar!
Har en flaska Stoneleigh i kylen
Det var tillräckligt stor iaf!Stor kanske var att överdriva men 5 lax typ.
Kanske någon som skickat fel?~5500 kr är ju ändå en summa värt att kolla upp? Du jan ringa redan nu om du vill. Banken kan se avsändarenStor kanske var att överdriva men 5 lax typ.
Kanske någon som skickat fel?~5500 kr är ju ändå en summa värt att kolla upp?
Behöver ju inte alls vara så. Men en del folk gör ju lite knasigt () även med större summor så skulle faktiskt inte förvåna mig om det var så. Men då måste avsändaren kontakta sin bank.Ska ringa banken på måndag! Trist om ngn skickat fel!
Behöver ju inte alls vara så. Men en del folk gör ju lite knasigt () även med större summor så skulle faktiskt inte förvåna mig om det var så. Men då måste avsändaren kontakta sin bank.
Det som är bra med banker att man kan ringa 24/7 om det är nått. Jag hade ju ringt och inte kunnat hålla mig till måndag.
Med tanke på ditt jobb osv kanske det är någon som betalat dig för någon tjänst eller liknande du glömt bort? Klicka på betalningen och få fram numret. Då kan du även själv spåra vilket konto pengarna kommer ifrån
Referensnummret ÄR numret som spårar avsändaren. Det går oftast ganska fort att få reda påDet står ingen avsändare bara ett regerensnummer men jag mailade banken det nu via mobilbanken.
Skicka hiiit !!!Reeeeegn!
Skicka hiiit !!!