Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hann iallafall se matchen?Säkert att de inte stannade upp någonstans för att se på den?
![]()
Vad heter boken?Bytt vatten hos corys-barnen. Får göra det varje dag nu.
Hämtat paket på Ica och Turken.
Legat på soffan och läst lite böcker, just nu läser jag boken om Valegro. Lyssnade på musik samtidigt.
Handmatat mina mollys och paradisfiskar med mygglarver och räkmix.Måste göra ny räkmix snart - de är tokiga i den
Ska bara hitta lite billiga frysta räkor med skal.
Slösurfar nu mest och kvällsfikar. Katter och karen har fått sitt också
Flickan på den dansande hästenVad heter boken?
Jag råkade läsa "as" i stället för "ess" och blev väldigt förvirrad över fortsättningen.......Vilka jävla ess! På 3 h har de hunnit packa in, köra och ställa in på rätt plats hela mitt bohag. Inklusive burit upp saker för smala/dåliga trappor etc. Och hela tiden supergulliga, skojiga etc. och de har kört på sen 08:00.
De är inviterade på både kiro-behandlingar, plocka svamp/frukt etc. Underbara!
Ska fasen aldrig flytta utan deras hjälp igen!
Jag råkade läsa "as" i stället för "ess" och blev väldigt förvirrad över fortsättningen.......![]()
Kommissarie Maigret är bra. på sjuan nu.inget på dumburken i kväll...
Åh vad skönt, om man kan säga så, en ko är ju så flockbunden.Det verkade ha gått fort, inga sparkmärken i marken osv. Blev lite nervöst att den skulle ha typ brutit benet och blivit liggande eftersom ingen hittade den -men verkar ha stupat knall fall liksom.
Drönarflygandet är en del i hans företag så flyger i både jobb och för skojs skull.
Jag glömde ju den!
Lätt förvirrad idag!
kollar inte på detKommissarie Maigret är bra. på sjuan nu.
Åh vad skönt, om man kan säga så, en ko är ju så flockbunden.
Det låter kul! Vad är det för jobb som gör att man får flyga drönare?![]()
Ess för mig betyder typ dumhuvud så jag fick inte riktigt ihop ditt inlägg förstVilka jävla ess! På 3 h har de hunnit packa in, köra och ställa in på rätt plats hela mitt bohag. Inklusive burit upp saker för smala/dåliga trappor etc. Och hela tiden supergulliga, skojiga etc. och de har kört på sen 08:00.
De är inviterade på både kiro-behandlingar, plocka svamp/frukt etc. Underbara!
Ska fasen aldrig flytta utan deras hjälp igen!
Det ar inte klokt sa mycket mer jag far gjort nar "fikarummet" pa Buke ror sig langsamt ... och jag definitivt inte har nagot intresse att se mig om pa andra stallen har.
Nu ska jag aterga till att sy en galon madrass till hundbur, korta av gardiner och putsa fonster.![]()