Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, om du bara visste, även tomma mjölkförpackningar och tomma sockerpåsar samt äggkartonger och toarullar mm. mm. kan ju sparas för det kan ju komma till användning,,,,kanske,,,,,eventuellt.Det är plåtburkar plastflaskor tidningar och glas i olika former och sådan typ av saker Det är väl inget man samlar på direkt om man inte behöver .
Ja, men jag är där väldigt sällan faktiskt. Jag är betydligt oftare i Stockholm (och därmed även Västerås och andra orter på vägen.)
Jag tog upp knölarna från en planta nyss. De är lite små fortfarande tycker jag, även om mandelpotatisen inte blir så stor.
Just nu är problemet att få tag i en 20 eller 40-fotare till hyfsat pris, har du tips var jag ska leta? Tänkte åka till några åkare och höra mig för...Eller köp en container, en 40-fotare och börja fyll och när den är full köper man en till och börjar om, det har jag sett på Maniska samlare.
Jag har inga tips och "hyfsat pris" då får man en med trägolv som är totalslut. Jag letade själv när jag letade fryscontainer och dom var alldeles för dyra. Nu hade jag ju flyt och fick en fryscontainer som innehållit slaktkroppar, jag är bara lite orolig att det ska råma därinne om nätterna när jag ska sova.Just nu är problemet att få tag i en 20 eller 40-fotare till hyfsat pris, har du tips var jag ska leta? Tänkte åka till några åkare och höra mig för...
Ja några spök-kossor fick du nog på köpet... så länge dom är snälla så går det nog bra Annars får du anlita en ko-ande-utdrivare...Jag har inga tips och "hyfsat pris" då får man en med trägolv som är totalslut. Jag letade själv när jag letade fryscontainer och dom var alldeles för dyra. Nu hade jag ju flyt och fick en fryscontainer som innehållit slaktkroppar, jag är bara lite orolig att det ska råma därinne om nätterna när jag ska sova.
BU MUJa några spök-kossor fick du nog på köpet... så länge dom är snälla så går det nog bra Annars får du anlita en ko-ande-utdrivare...
Ja det kan ju bli ko-mplicerat att försöka få ut dom själv, då kanske det flyttar in flera.Ja några spök-kossor fick du nog på köpet... så länge dom är snälla så går det nog bra Annars får du anlita en ko-ande-utdrivare...
I det läget väntar jag alltid 5 minuter till...Ligger och funderar på om barnet sover djupt nog för att jag ska kunna smyga iväg och pilla ut linserna...
Regnar det hos dig?Nu ska jag lägga mig. Pga regnet kan jag inte ha balkongdörren ordentligt öppen = inte riktigt så svalt som jag vill ha det