Måste bara kolla så det är något i jorden också och inte bara en massa blast. Måndag-tisdag åker jag till Örebro så byta där kanske?Taget ! Jag är en riktig potatisgris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara kolla så det är något i jorden också och inte bara en massa blast. Måndag-tisdag åker jag till Örebro så byta där kanske?Taget ! Jag är en riktig potatisgris
Är dom redan klara? Skulle kunna passa,jag behöver åka till Bauhaus i alla fall och nu får jag ju en ursäkt för att göra det.Måste bara kolla så det är något i jorden också och inte bara en massa blast. Måndag-tisdag åker jag till Örebro så byta där kanske?
Kollar CNN, nästa terrorattack . Jaha, liksom.
Ja jag fick en notis i mobilen när jag var i stallet för ett par timmar sen. Fruktansvärt. Lite oklart hur många som omkommit dock.
Minst 13 är väl siffrorna nu.
Vet inte. De blommar, så möjligen är det lite tidigt.Är dom redan klara? Skulle kunna passa,jag behöver åka till Bauhaus i alla fall och nu får jag ju en ursäkt för att göra det.
Lego är helt underbart när man vill att kreativiteten ska börja flöda tidigt i livet.
Virke ja, jag blev tvungen att dela på lasset och ta en häck idag och nästa imorgon för tryckimpregnerat är riktigt tungt. Även fast jag delat på lasset hade jag nog "lite" övervikt (c:a 20% ungefär) och morgondagens häck är inte mindre så det innebär att jag betalat 33 öre kilot för virket. Åååå vad jag älskar Byggmax.
*Undrar om nån mer köper virke på kilopris.*
Du åker väl till Ö fler gånger om dom inte är klara än.Vet inte. De blommar, så möjligen är det lite tidigt.