Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lika här åxo .Under vintern kan det smälla när som helst på dygnet förutsatt att det är helmåne .Jag brukar åxo skjuta mitt i natten om jag har lägen och något utlagtHär skjuts det nattetid också men då på gris enbart och det är välbehövligt. Skulle det bli skottlossning mellan grannarna skulle ingen reagera förrän blåljusen syns och det börjar tuta på vägen. Vadå "hillbilly-land"?
Inte tänka så. Håller tummarna att du får bra hjälp hos läkaren imorgon .Imorgon har jag tid hos läkaren. Funderar mest på om man inte bara ska dränka dig eller nåt nu när jag ändå ligger i badet för att slippa (drömma går ju).
Mmmm vitlök och timjanolja, gott. Toppen inspirations. Tack!Javisst, men jag höftar ju allt, så några mått och tider finns ju inte
Ingredienser:
Grovt delade tomater
Grovt hackad paprika
Vitlöks/timjanolja
Salt
Grovmalen svartpeppar
Färsk persilja
En nypa socker för att runda av tomatsmaken
Värm oljan, pytsa i alla ingredienser och låt puttra på medelvärme tills tomater och paprika är övermjuka, mixa ordentligt och sen tillbaka i den då ursköljda pannan. Koka upp igen, låt puttra på svag värme så det reduceras ner och blir mer koncentrerat, smaka av och häll upp i varma burkar.
Ja, jag fick till ett avtal som gör att jag betalar fast pris per lass oberoende av vad det är och dom ringer när dom har 2 fulla häckar. Det är "vrak" som ingen vill köpa men det mesta är användbart och kan jag inte använda det i bygget så kan jag värma mig vid det. Recycling när den är som bäst.Byggmax i "stan" ?`
Mycket dåligt och speciellt när man inte känner hunden.Känner mig jävligt arg just nu!
Mötte en stor labrador på vår promenad nu som var lös och kom rusande och gjorde utfall. Jag fick in en stöt på den innan den hann få tag i min hund och både jag och min sambo röt på den, då gick den undan. Men den hann med att hota mig med under de sekunder som varade. Vad gjorde ägaren? Stod 50 meter bort och sa inte ett knyst, ångrar att jag inte kom för mig att skälla ut ägaren också!
"You need a bigger car!"Då har jag varit en sväng till återvinningen .Bilen blev så full att jag nästan inte fick plats själv och det blir ett lass till. Man kanske skulle åka dit oftare
Ja, men jag är där väldigt sällan faktiskt. Jag är betydligt oftare i Stockholm (och därmed även Västerås och andra orter på vägen.)Du åker väl till Ö fler gånger om dom inte är klara än.
Jo får skaffa en liten lastbil så går det nog på ett lass"You need a bigger car!"
Eller köp en container, en 40-fotare och börja fyll och när den är full köper man en till och börjar om, det har jag sett på Maniska samlare.Jo får skaffa en liten lastbil så går det nog på ett lass
Det är plåtburkar plastflaskor tidningar och glas i olika former och sådan typ av saker Det är väl inget man samlar på direkt om man inte behöver .Eller köp en container, en 40-fotare och börja fyll och när den är full köper man en till och börjar om, det har jag sett på Maniska samlare.