Lite kanske...han är den typen.Ja, katten lär ju inte bli kränkt i varje fall
(Elleeeeeeer….? )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite kanske...han är den typen.Ja, katten lär ju inte bli kränkt i varje fall
(Elleeeeeeer….? )
Lite kanske...han är den typen.
Helt klart! Haha inte för att Rufsingen är ett särskilt vackert namn heller iofs..Katter överlag är väl den typen? Mina fick dock heta Bullen och Biffen, baserat på kroppsform. Kränkthetsnivå oklar.
Jag har varit iväg hela dagen idag och fått en välbehövlig paus. Ledsna barn när jag åkte men bästa stunden var att komma hem till dem igen Ettåringen lyste upp när han såg mig, tultade fram och gav mig världens bästa kram, sen tittade han på mig som för att kolla ”är det verkligen du?” Sen kom treåringen springandes och kramade om mig samtidigt
Folk är konstiga ibland. Märklig vändning på samtalet när du var uppenbart superglad för en rolig grej du ska göraJag var med om en så knäpp grej igår! Satt på jobbet och pratade med en kollega om min resa jag ska göra i vår. Att jag velat åka sen jag var tonåring och äntligen kommer i väg. Får då tusen frågor från två andra kollegor om dottern - ska hon med (Nej, såklart inte, det är inte en barnvänlig resa), kommer jag inte sakna henne (såklart!) etc etc. Fokus hamnade liksom bara på min dotter. Så säger en av dem att han åkte på en resa för ett tag sen och att det kändes MENINGSLÖST för nu när han har barn så är såna egoistiska nöjen inte roliga längre. Och att jag absolut kommer märka det när jag är i väg.
Jag blev helt mållös. Så himla intressant att en pappa som tagit ynka 6 månaders föräldraledighet (varav tre över sommaren) ska skamma mig för att jag åker bort en vecka från mitt barn. Om allt är så meningslöst utan barnet, varför kräver han inte halva FL, halva vab, halva allt då? Maxa tiden med ditt barn, liksom .
Känner baraJag var med om en så knäpp grej igår! Satt på jobbet och pratade med en kollega om min resa jag ska göra i vår. Att jag velat åka sen jag var tonåring och äntligen kommer i väg. Får då tusen frågor från två andra kollegor om dottern - ska hon med (Nej, såklart inte, det är inte en barnvänlig resa), kommer jag inte sakna henne (såklart!) etc etc. Fokus hamnade liksom bara på min dotter. Så säger en av dem att han åkte på en resa för ett tag sen och att det kändes MENINGSLÖST för nu när han har barn så är såna egoistiska nöjen inte roliga längre. Och att jag absolut kommer märka det när jag är i väg.
Jag blev helt mållös. Så himla intressant att en pappa som tagit ynka 6 månaders föräldraledighet (varav tre över sommaren) ska skamma mig för att jag åker bort en vecka från mitt barn. Om allt är så meningslöst utan barnet, varför kräver han inte halva FL, halva vab, halva allt då? Maxa tiden med ditt barn, liksom .
Eller hur! Så knäppt!Folk är konstiga ibland. Märklig vändning på samtalet när du var uppenbart superglad för en rolig grej du ska göra
Tack!Känner bara
Och kul med resan!!
Jag var med om en så knäpp grej igår! Satt på jobbet och pratade med en kollega om min resa jag ska göra i vår. Att jag velat åka sen jag var tonåring och äntligen kommer i väg. Får då tusen frågor från två andra kollegor om dottern - ska hon med (Nej, såklart inte, det är inte en barnvänlig resa), kommer jag inte sakna henne (såklart!) etc etc. Fokus hamnade liksom bara på min dotter. Så säger en av dem att han åkte på en resa för ett tag sen och att det kändes MENINGSLÖST för nu när han har barn så är såna egoistiska nöjen inte roliga längre. Och att jag absolut kommer märka det när jag är i väg.
Det är så konstigt. Jag var iväg och föreläste på en internationell konferens när min dotter var två månader, så himla många som ifrågasatte. Jag vet inte hur många gånger jag fick höra nåt i stil med ”ska du inte vara mamma alls”? Under dotterns första år. Jag var ändå helt ledig sammanlagt 8 månader så det är ju inte Exceptionellt lite, men lite annorlunda planerat än många andra.Jag var med om en så knäpp grej igår! Satt på jobbet och pratade med en kollega om min resa jag ska göra i vår. Att jag velat åka sen jag var tonåring och äntligen kommer i väg. Får då tusen frågor från två andra kollegor om dottern - ska hon med (Nej, såklart inte, det är inte en barnvänlig resa), kommer jag inte sakna henne (såklart!) etc etc. Fokus hamnade liksom bara på min dotter. Så säger en av dem att han åkte på en resa för ett tag sen och att det kändes MENINGSLÖST för nu när han har barn så är såna egoistiska nöjen inte roliga längre. Och att jag absolut kommer märka det när jag är i väg.