Morces
Trådstartare
Usch vad obehagligt!Limskor låter spännande. Ja men jag har i måååånga år kört barfota men när vi halkade illa på en osynlig isfläck under vägdamm fick jag nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad obehagligt!Limskor låter spännande. Ja men jag har i måååånga år kört barfota men när vi halkade illa på en osynlig isfläck under vägdamm fick jag nog
Usch vad obehagligt!
Hade gärna velat vara med där idag trots att det är en bit att åka men jag hade stalltjänst och så har jag inte kommit till skott och besiktat transporten än. Vi är inne på fjärde vilodagen i rad nu och det känns som evigheter sedan jag red. Red ett pass i måndags, i tisdags gick hon hoppträning med medryttaren, i onsdags skulle hon gå lektion men de tyckte hon gick orent, i torsdags longerade jag och kunde inte se något orent så jag hoppade upp och red ett par varv barbacka i skritt och kände inget, i fredags red medryttarens syster lite lugnt i barbacka, i lördags och idag hel vila. Och även i morgon då hovslagaren kommer och sen är jag bortrest tills på torsdag.Jag råkade komma åt ett paraply med foten. Då trodde Halle att paraplyet skulle äta upp honom Vi gick en till gång och då hade han glömt bort att paraplyer kan äta fjordingar
Visa bifogad fil 140779
Idag var vi ett gäng som red ut i skogen och red i en timme ca. Mestadels skritt men vi red alla gångarter. Galoppen börjar Halle fatta snabbare och snabbare. Så himla kul med unghäst
Två år kvar, sen räknas han som vuxen. Har redan haft honom 1,5 årVisst är det och ett tu tre är han vuxen . Tyckte min var lika ung som din typ nyss
Två år kvar, sen räknas han som vuxen. Har redan haft honom 1,5 år
Åh! Har du bilder från början vs nutid?Min har jag haft i 8 år nu , var nära på 4 när jag köpte henne
Åh! Har du bilder från början vs nutid?