Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man ska ha Betygssamtal inom en vecka efter avslutad kurs men min lärare har inte rättat uppgifterna så jag kan inte boka tid. Skumt.

Det regnar ute ganska ordentligt och hållit på många timmar nu men det gör inte så mycket för mig idag, för måste ingenstans tack och lov.

Har läraren inte hunnit eller brukar det vara en som slarvar @Lill-sis?
Knepigt.

Hade huvudvärk igår och hoppades att jag skulle sovit bort men icke. Jag ska trycka i mig lite piller och hoppas på det bästa för idag är det apt hela dagen.

PÅ jobbet och ryggmuskulaturen är mycket bättre idag tack vare värme, värme och åter värme.

Bäst ahunden snarkar brevid mig på kontoret, jag har en kanelgiffel och det är fredag.

Japp det blir en bra dag idag med :D

Inser att jag inte har någon burn hemma, jag dricker alltid burn på morgon.... pms:ig är jag oxå så tycker snubben min får ta å fixa burn till mig :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Vikt och hälsotråd 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka