Det känns skönt att det finns hopp för min arma själ!Kolla med @mandalaki, hen verkar ha fått tag på någon som avstör det mesta: Det här med alternativbehandling
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns skönt att det finns hopp för min arma själ!Kolla med @mandalaki, hen verkar ha fått tag på någon som avstör det mesta: Det här med alternativbehandling
![]()
Lite exfoliering eller vad dom kallar det för, det är modern har jag hört.Gud vad smart det är att spilla saltsyra på fingrarna (väldigt utspädd dock)![]()
Ser ut som om första maj går förlorad för mig i år ocksåskulle egentligen jobbat till 10 och sen tågat, men iom att det är söndag trots att det är måndag så har jag ändrad tur, till 15
får springa hem och byta om(chefen lär ju få en infarkt om jag går i uniform) och försöka hinna till talen åtminstone
![]()
Har loggan på ryggsäcken(som jag måste ha med) tyvärrRäcker det inte om du tar på en jacka? Byxorna är väl rätt neutrala![]()
Har loggan på ryggsäcken(som jag måste ha med) tyvärrfunderar på att placera ett ombyte hos strategiskt bra lokaliserad vän
men helst hade jag fått tåga.
![]()
Lite frestande att helt enkelt bränna denSilvertejp![]()
Provat Inolaxol? Den funkar både mot lös och hårdÄr jätte risig i magen idag. När vi var på Willys och handlade. Råkade jag göra på mig.... Så in på muggen där. Slänga trasorna som var full
. Åka hem i bara byxorna. Hoppa in i duschen
mage! Men jag är rätt så van med min knäppa mage nu. Antingen är det för löst eller är det för hårt. Aldrig normal. Men nu har antibiotikan som ställer till det oxå
Låter väldigt misstänkt!Morr.
Min kollega skulle besikta bilen idag. Bilen är välskött och i bra skick. Han ska sälja den så han har verkligen putsat upp den och bytt lampor etc för att få den i bästa skick. De kollade honom, och kollade reg.nr. Det tog långt mer än en timme att noga granska allt. De frågade upprepade gånger om just registreringsnumret, om han slagit in rätt nummer. Men kunde inte ge besked om varför de var så misstänksamma.
Bilen blev underkänd och ska besiktas om. För att en lampa lyser lite snett. Normalt ett fel som man kan åtgärda själv. Jag har aldrig fått ombesiktning för en lampa
Han är färgad. Är jag extremt konspiratoriskt lagd om jag misstänker rasism....
Usch, du har mina sympatier! Det där är min värsta mardrömÄr jätte risig i magen idag. När vi var på Willys och handlade. Råkade jag göra på mig.... Så in på muggen där. Slänga trasorna som var full
. Åka hem i bara byxorna. Hoppa in i duschen
mage! Men jag är rätt så van med min knäppa mage nu. Antingen är det för löst eller är det för hårt. Aldrig normal. Men nu har antibiotikan som ställer till det oxå