Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag ändå for till stan för cellprov, så passade jag på att handla lite och stötte då på, inte bara en utan två genom sin blotta existens, luftförpestande folk :wtf:

Så det är skönt att bo i skogen, där man slipper se eländena i parti och minut :D

Ser ut som om första maj går förlorad för mig i år också :down: skulle egentligen jobbat till 10 och sen tågat, men iom att det är söndag trots att det är måndag så har jag ändrad tur, till 15 :arghh: får springa hem och byta om(chefen lär ju få en infarkt om jag går i uniform) och försöka hinna till talen åtminstone :cautious:

Ser ut som om första maj går förlorad för mig i år också :down: skulle egentligen jobbat till 10 och sen tågat, men iom att det är söndag trots att det är måndag så har jag ändrad tur, till 15 :arghh: får springa hem och byta om(chefen lär ju få en infarkt om jag går i uniform) och försöka hinna till talen åtminstone :cautious:

Räcker det inte om du tar på en jacka? Byxorna är väl rätt neutrala :)

Sitter i biltvätten. Hunnit med möte hos både kuratorn och smärtstudien samt varit med ett lass till tippen :up:
Har även varit i grannkommunen och hämtat en ny sadel till fina hästen, blev där akut kissnödig på vägen och stannade på lämpligt ställe och rusade ut i skogen, ner på huk, nöden har ju som bekant ingen lag :idea: och ser till min förskräckelse en huggorm ringla iväg mellan benen på mig :eek: :nailbiting: :laugh:
Blev inget kissande där inte :o

Är jätte risig i magen idag. När vi var på Willys och handlade. Råkade jag göra på mig...:turd::turd:. Så in på muggen där. Slänga trasorna som var full:turd:. Åka hem i bara byxorna. Hoppa in i duschen
:devil: mage! Men jag är rätt så van med min knäppa mage nu. Antingen är det för löst eller är det för hårt. Aldrig normal. Men nu har antibiotikan som ställer till det oxå

Är jätte risig i magen idag. När vi var på Willys och handlade. Råkade jag göra på mig...:turd::turd:. Så in på muggen där. Slänga trasorna som var full:turd:. Åka hem i bara byxorna. Hoppa in i duschen
:devil: mage! Men jag är rätt så van med min knäppa mage nu. Antingen är det för löst eller är det för hårt. Aldrig normal. Men nu har antibiotikan som ställer till det oxå
Provat Inolaxol? Den funkar både mot lös och hård :turd:

Just käkat en angenäm lunch bestående av sushi och ett glas chardonnay till efter att ha varit ute och plåtat till bloggen. Nu hemma och tar in foton i datorn.
Slog på tvn och det är ngn slags tiggeri-debatt. Alltså Soraya Post. Jag fattar inte. Vad vill människan? Kan ju inte svara på en enkel jävla fråga. Babblar runt om allt och inget. Jag finner ingen röd tråd. Är hon ovanligt korkad eller vad är hennes agenda?

Morr.
Min kollega skulle besikta bilen idag. Bilen är välskött och i bra skick. Han ska sälja den så han har verkligen putsat upp den och bytt lampor etc för att få den i bästa skick. De kollade honom, och kollade reg.nr. Det tog långt mer än en timme att noga granska allt. De frågade upprepade gånger om just registreringsnumret, om han slagit in rätt nummer. Men kunde inte ge besked om varför de var så misstänksamma.

Bilen blev underkänd och ska besiktas om. För att en lampa lyser lite snett. Normalt ett fel som man kan åtgärda själv. Jag har aldrig fått ombesiktning för en lampa :confused:

Han är färgad. Är jag extremt konspiratoriskt lagd om jag misstänker rasism....

Morr.
Min kollega skulle besikta bilen idag. Bilen är välskött och i bra skick. Han ska sälja den så han har verkligen putsat upp den och bytt lampor etc för att få den i bästa skick. De kollade honom, och kollade reg.nr. Det tog långt mer än en timme att noga granska allt. De frågade upprepade gånger om just registreringsnumret, om han slagit in rätt nummer. Men kunde inte ge besked om varför de var så misstänksamma.

Bilen blev underkänd och ska besiktas om. För att en lampa lyser lite snett. Normalt ett fel som man kan åtgärda själv. Jag har aldrig fått ombesiktning för en lampa :confused:

Han är färgad. Är jag extremt konspiratoriskt lagd om jag misstänker rasism....
Låter väldigt misstänkt!

Usch, du har mina sympatier! Det där är min värsta mardröm :crazy::crazy:
/har problem med för lös mage

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka