Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev krögarpytt istället för pizza, kändes lite nyttigare. Och framförallt orkade jag inte åka och hämta :p. Ibland är lathet bra.
Nu försöker jag få kaminen att tända, det börjar bli kyligt inne men den vill inte :meh:.

Jag hatar siltsten! :arghh: Tungt och ointressant :cautious:

Fast jag älskar verkligen mitt jobb :love: Jag får leka med sten som ibland utgör fennoskandiska skölden vi bor på, fjällens "rötter" eller berg som bildades ungefär samtidigt som livet började på Jorden. Helt fantastiskt.

Skyll på det :mad: :cautious:

:rofl: :rofl:

Nästa gång :)
Kan ju inte rå för att jag haft lossningar där både i fredags och idag, på samma ställe. Frågade igår kväll, sen kollar ja inte buke förrän nästa kväll. Shit happens. :p

Här får du en bild på hur det såg ut idag när jag var i Kungsbacka, se om du kan gissa vart jag var någonstans. ;)
18058028_1636315083065998_8827702241082717297_n.jpg

Kan ju inte rå för att jag haft lossningar där både i fredags och idag, på samma ställe. Frågade igår kväll, sen kollar ja inte buke förrän nästa kväll. Shit happens. :p

Här får du en bild på hur det såg ut idag när jag var i Kungsbacka, se om du kan gissa vart jag var någonstans. ;)
18058028_1636315083065998_8827702241082717297_n.jpg
Någonstans bakom Freeport?

Ha ha ha! Det blir säkert fler gånger. Jag har agerat flytthjälp idag så jag har haft fullt upp.

Men om du vill så får du gärna höra av dig nästa gång du är i krokarna :)

Någonstans bakom Freeport?

Ha ha ha! Det blir säkert fler gånger. Jag har agerat flytthjälp idag så jag har haft fullt upp.

Men om du vill så får du gärna höra av dig nästa gång du är i krokarna :)
Freeport? Hm, det enda jag känner till är att jag inte var långt ifrån Mediq och Nintendo lagret. :angel:

Ska försöka om jag har lite mer framförhållning. :p

Jag älskar verkligen min häl som lever jävel nu gör bara så där lagom ont. ska handla present till en 1åring i helgen har inte tid och halta på väla ju

Det var mer uthärdligt än vad jag trodde förut idag! Ett fancy väntrum, en maskin med mer utrymme i sig, kortare tid för samma undersökning än senast och att jag fick välja att lyssna på Depeche Mode gjorde att jag inte ens behövde så mycket stesolid! Sen fick jag se bilder på hjärna och ryggrad lite snabbt (jag har inte fått det innan, även om jag nog borde ha fått) och jag blev som förhäxad för det kändes så coolt :D

Tänder som måste dras. De blir färre och färre. Han blev av med 2 idag och har mist några sedan tidigare. Ytterligare 2 sitter löst. Han äter än så länge och är fortfarande fin i hullet och pigg. Men det besked jag fick var att mister han de 2 som sitter löst nu så var det typ i princip bara att ge upp. Ägaren kommer dock att göra vad hon kan för att livet ska fungera för honom så länge som möjligt. Hästen är 25.

Vad jobbigt :(. Min gamla häst fick vandra vidare för snart exakt ett år sedan, var tänderna som satte stopp. På ett halvår hade han gått från fina tänder till att flera satt lösa och en gav infektion. Min häst var 37 :love: så det var det rimligaste beslut jag kunde ta :cry:. Styrkekram och hoppas du kan njuta av pålle ett tag till! :)

Idag så vägrade jag arbeta mer än 10 timmar så jag gick ut och drack 2 öl med några vänner.

Det behövde jag :love:

Om jag får skit för att jag inte kan planera sånt jag inte är medveten om att jag ska planera så kan min chef gott få vänta på det som helt plötsligt ska in med kort varsel :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka