Ok ett bra tips: shoppa aldrig smink berusad. Mkt oklart
Jag trodde det var "aldrig sminka sig när en är berusad"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok ett bra tips: shoppa aldrig smink berusad. Mkt oklart
Kan ju inte rå för att jag haft lossningar där både i fredags och idag, på samma ställe. Frågade igår kväll, sen kollar ja inte buke förrän nästa kväll. Shit happens.Skyll på det![]()
![]()
Nästa gång![]()
Någonstans bakom Freeport?Kan ju inte rå för att jag haft lossningar där både i fredags och idag, på samma ställe. Frågade igår kväll, sen kollar ja inte buke förrän nästa kväll. Shit happens.
Här får du en bild på hur det såg ut idag när jag var i Kungsbacka, se om du kan gissa vart jag var någonstans.
![]()
Freeport? Hm, det enda jag känner till är att jag inte var långt ifrån Mediq och Nintendo lagret.Någonstans bakom Freeport?
Ha ha ha! Det blir säkert fler gånger. Jag har agerat flytthjälp idag så jag har haft fullt upp.
Men om du vill så får du gärna höra av dig nästa gång du är i krokarna![]()
Jag hörde på radion idag att det var bra att dricka tre glas champagne om dagen, men om det var mot demens eller något annat kommer jag inte ihåg, men jag tänkte på @tornblomma och att hon ligga bra till för detMed mitt minne så kanske jag bör börja dricka mer
![]()
Freeport? Hm, det enda jag känner till är att jag inte var långt ifrån Mediq och Nintendo lagret.
Ska försöka om jag har lite mer framförhållning.![]()
Tänder som måste dras. De blir färre och färre. Han blev av med 2 idag och har mist några sedan tidigare. Ytterligare 2 sitter löst. Han äter än så länge och är fortfarande fin i hullet och pigg. Men det besked jag fick var att mister han de 2 som sitter löst nu så var det typ i princip bara att ge upp. Ägaren kommer dock att göra vad hon kan för att livet ska fungera för honom så länge som möjligt. Hästen är 25.
Vilken skitkväll! Övertrött och otröstlig bebis och jag pajar ventilen till min bröstpumpgaaaaah!
Ligger åtminstone i mitt eftertraktade saltbad just nu och trycker i mig av mina nya favoritchips; ramslök/chili.