Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behövde beställa en ny köksfläkt eftersom min gamla dog. Insåg just att jag faktiskt kan använda min inre reparationsfond till att bekosta en del av den nya fläkten. :) Måste bara kolla hur mycket som finns i den, inte mycket tror jag men varje liten del är bra.

Vad jobbigt :(. Min gamla häst fick vandra vidare för snart exakt ett år sedan, var tänderna som satte stopp. På ett halvår hade han gått från fina tänder till att flera satt lösa och en gav infektion. Min häst var 37 :love: så det var det rimligaste beslut jag kunde ta :cry:. Styrkekram och hoppas du kan njuta av pålle ett tag till! :)
Tack :heart. Det håller så länge det håller. Inget varar för evigt.

Jag har äntligen samlat ihop tillräckligt med energi för att deklarera, så nu har jag gjort det. Tyvärr har jag gjort rejält dumma aktieaffärer och hade ett kapitalunderskott som heter duga, men de kunde jag kvitta rätt bra mot lägenhetsförsäljningen i höstas så det blev rätt bra ändå. Tack och lov! Ska fan sluta med aktier alltså...bara ha de som ger utdelning kvar.

Varför envisas jag med de där högriskaktierna? Jag hade lika gärna kunnat köpa lotter.

Edit: jag är väl den enda idioten som man kan väcka mitt i natten o fråga lokala priser o var byggmarknaden finns :o
Jag tänkte att jag åker dit imorgon och så får vi se hur det blir. Det går alltid att åka dit igen ifall jag köper för lite och det går alltid åt virke till annat ifall jag köper för mycket. Inget håll är någon fara på taket.

Jag tänkte att jag åker dit imorgon och så får vi se hur det blir. Det går alltid att åka dit igen ifall jag köper för lite och det går alltid åt virke till annat ifall jag köper för mycket. Inget håll är någon fara på taket.
Ska ta ett varv till Jem&fix i morgon för lite trall,duschdörrar och vad det nu mer var.

Ska försöka sova men först måste jag försöka få ner pulsen.. Jag stod i badrummet och skulle borsta tänderna nyss när sambon som jag trodde låg och sov helt plötsligt klev in där :nailbiting: Så det blev ett litet skrik och en puls på 200 innan hjärnan registrerade att det var sambon :angel:

Garp har gått å blivit min superfavorit, älskade marineford arc, blev så peppad på att måla hela familjen, hittade en referens bild, men Ace var så sur på den, så jag bestämde mig för att göra honom glad också. :D
Åh just det! Haha, visste väl att något var annorlunda :rofl::love:
Garp är en mjukare farfar än vad man kan tro från en början :love:

Vädret på eftermiddagen lurade mig, det såg så varmt och skönt ut att jag gick ut för att sätta mig på uteplatsen. Kallt!
Snälla rara vädergudarna, vi vill ha värme! Snart!
Mvh
En egentligen inte såå frusen Asko men idag (okej då, igår) var det f*n kallt trots sol

Vädret på eftermiddagen lurade mig, det såg så varmt och skönt ut att jag gick ut för att sätta mig på uteplatsen. Kallt!
Snälla rara vädergudarna, vi vill ha värme! Snart!
Mvh
En egentligen inte såå frusen Asko men idag (okej då, igår) var det f*n kallt trots sol
Jag har faktiskt köpt ett nät just i syfte för att kunna öppna fönster trots en katt så nu vill jag få användning av det också! :mad:

Vad jag gjorde i dag kan man fraga sig.

Jag var till harfrisorkan som tyckte jag var galen nar jag forklarade vad jag ville. Hon forsokte verkligen fa mig att forsta att det kanske inte alls skulle bli sa som jag tankt. Sedan hallde hon upp ett stort glas vin till mig (Jag GILLAR att harfrisorskor och nagel stallen har serverar vin. Sa ar det nar man bor mitt i vindistriktet:p)
34249524466_3cee012f32_o_zpsmyx2vtfc.jpg

Nar vi kommit sa har langt i processen var jag beredd att ga over till Starbucks. Frissan var superglad da hon tyckte att det sag ut som om hon lyckats

a4f71717-5954-45f3-99d0-5f32bb7587ee_zpsblwsic1t.jpg

Och sa har ser jag ut nu ... Tur jag inte ar sa interesserad av selfies da jag inte kan fa det att bli skarpt:angel: Men fargen syns i allafall.:p

IMG_1826_zpsoustcqv4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka