LadyCovergirl
Trådstartare
Nu ska jag sova 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackVad jobbigt. Min gamla häst fick vandra vidare för snart exakt ett år sedan, var tänderna som satte stopp. På ett halvår hade han gått från fina tänder till att flera satt lösa och en gav infektion. Min häst var 37
så det var det rimligaste beslut jag kunde ta
. Styrkekram och hoppas du kan njuta av pålle ett tag till!
![]()
Med risk för att månen svimmar och att det regnar, åskar och haglar lokalt över mig resten av året så ska jag faktiskt ta och lägga mig.![]()
Ja, hur visste du?Byggmax?
Med reservation för lite light alzheimers.Ja, hur visste du?![]()
Jag tänkte att jag åker dit imorgon och så får vi se hur det blir. Det går alltid att åka dit igen ifall jag köper för lite och det går alltid åt virke till annat ifall jag köper för mycket. Inget håll är någon fara på taket.Edit: jag är väl den enda idioten som man kan väcka mitt i natten o fråga lokala priser o var byggmarknaden finns![]()
Ska ta ett varv till Jem&fix i morgon för lite trall,duschdörrar och vad det nu mer var.Jag tänkte att jag åker dit imorgon och så får vi se hur det blir. Det går alltid att åka dit igen ifall jag köper för lite och det går alltid åt virke till annat ifall jag köper för mycket. Inget håll är någon fara på taket.
Åh just det! Haha, visste väl att något var annorlundaGarp har gått å blivit min superfavorit, älskade marineford arc, blev så peppad på att måla hela familjen, hittade en referens bild, men Ace var så sur på den, så jag bestämde mig för att göra honom glad också.![]()
Jag har faktiskt köpt ett nät just i syfte för att kunna öppna fönster trots en katt så nu vill jag få användning av det också!Vädret på eftermiddagen lurade mig, det såg så varmt och skönt ut att jag gick ut för att sätta mig på uteplatsen. Kallt!
Snälla rara vädergudarna, vi vill ha värme! Snart!
Mvh
En egentligen inte såå frusen Asko men idag (okej då, igår) var det f*n kallt trots sol