Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spring ut och begär inträdeAvhyst folk ifrån gården igen på lunchen, fattar verkligen inte varför folk går in på vår tomt och knallar omkring som om det vore helt självklart att göra och tycker sig ha rätt till det.
Nu var det ett gäng pensionärer som jag fick avhysa som tyckte att de borde få gå på våran gård för att nå en stig som inte får användas(bommad från båda hållen av markägaren vars mark stigen går på efter vi frågade om det var möjligt, den är för övrigt egenmäktigt huggen av vår granne som fick böter för sitt tilltag) men som istället nyfiket börjat se sig omkring vad vi har på gården. Det kommer åka upp en vägbom och skylt nu, har jag bestämt. Jag blir så jävla trött på folk.
Trevligt! Kul med lite variation kanske
Men den ska inte vara kall! Gör man en riktig är den varm. Det gör stor skillnad.Jag avskyr bea och de flesta andra andra kalla såser. Möjligtvis går tartarsås ner, men det har jag inte sett. Däremot pulversopor är helt ok när man bara inte orkar göra något mer än vispa ner med vatten i en kastrull. Särskilt med lite pimping, eg torry sherry och persilja.
Fö är allt grått och rått, inklusive jag.
Japp, badkar är BÄST ! (I alla fall om man har råd med varmvattnet.... )Åkt till föräldrarna för att få bada i badkar. Saknar verkligen att inte ha ett eget hemma. Men det åkte ut under stamrenoveringen.
Tur i alla fall att jag kan åka hit och låna ibland. Kände att det behövdes idag
Japp!Japp, badkar är BÄST ! (I alla fall om man har råd med varmvattnet.... )