Stackars digJahapp, då var jag klar med det jag ska idag, måste sitta av tiden med lite Buke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars digJahapp, då var jag klar med det jag ska idag, måste sitta av tiden med lite Buke.
Jag äter inte en hel. Det går inteJag äter mitt livs första kebabrulle...!
Och så många frågor...den är gigantisk - är det tänkt att man ska äta hela? Hälften av såsen rann visst ut nedertill och ligger nu på tröja, byxor, stol och bordsduken - det kanske inte var riktigt så det var tänkt...?
Det krävs uppenbarligen övning för detta och jag är en solklar nybörjare
Jag äter inte en hel. Det går inte
För mig är det tvärtom. Tycker det är roligt först när jag bokar in något, sedan går det ett tag och sedan tycker jag det känns jobbigt. Det blir oftast roligt ändå, men lätt att jag avbokar när det börjar kännas jobbigt.Har städat. Min bästis kommer i helgen och vi ska vandra, ha filmkväll, och handla plantor
I går tyckte jag det skulle bli jobbigt, men just nu känner jag att det kommer bli så mysigt och välbehövligt.
Undrar om andra också är så här. Varenda gång jag ska göra något även om det bara ska bli mysigt och kul tycker jag initialt att det är jättejättejobbigt.
Jag är också som @parellikusken. Tycker något ska bli jättekul när jag bokar in det men ju närmare det kommer ju jobbigare tycker jag det ska bli. Sedan tycker jag ofta det blir kul när jag väl gör det men försöker alltid hitta ett sätt att ta mig ur innan jag väl kommit iväg.Har städat. Min bästis kommer i helgen och vi ska vandra, ha filmkväll, och handla plantor
I går tyckte jag det skulle bli jobbigt, men just nu känner jag att det kommer bli så mysigt och välbehövligt.
Undrar om andra också är så här. Varenda gång jag ska göra något även om det bara ska bli mysigt och kul tycker jag initialt att det är jättejättejobbigt.
För mig är det tvärtom. Tycker det är roligt först när jag bokar in något, sedan går det ett tag och sedan tycker jag det känns jobbigt. Det blir oftast roligt ändå, men lätt att jag avbokar när det börjar kännas jobbigt.
Jag är också som @parellikusken. Tycker något ska bli jättekul när jag bokar in det men ju närmare det kommer ju jobbigare tycker jag det ska bli. Sedan tycker jag ofta det blir kul när jag väl gör det men försöker alltid hitta ett sätt att ta mig ur innan jag väl kommit iväg.
Precis så är jag med! Brukar dock inte stanna vid "kännas jobbigt" utan mer bli ångest kring det helaFör mig är det tvärtom. Tycker det är roligt först när jag bokar in något, sedan går det ett tag och sedan tycker jag det känns jobbigt. Det blir oftast roligt ändå, men lätt att jag avbokar när det börjar kännas jobbigt.
Joho de kommer att gå . Är man super hungrig så går allt. Jag har provat att äta en hel , men sen så var jag super hungrig medNä, det kommer inte gå...