Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett par kollegor som nästan alltid kommer några minuter för sent. Borde inte de ha med sig fika VARJE dag då, eller..... ???
Min katt hade ma glömt lätt på tåget . Hon finner sig i de hela och är tyst tom ligger ner och sover . Eftersom hon kan inte mjaua utan de kommer ett litet pip så hade de varit rätt lätt att glömma henneIngen risk att glömma denna katt på tåget även om risken är minimal, hon klagar för högt och ofta för det
Vad skulle de förmånsbeskatta?Min ag sa i dag att man kan bli förmånsbeskattad om man jobbade mer än 50% hemifrån. Jag funderar nu på om det stämmer, min vän trodde inte det
Låter märkligtMin ag sa i dag att man kan bli förmånsbeskattad om man jobbade mer än 50% hemifrån. Jag funderar nu på om det stämmer, min vän trodde inte det
Det där runda de har.Jag trodde att du menade husman men det nu att du nämnde det i tidigare inlägg ... vad är detta tråkiga bruna?
Vad skulle de förmånsbeskatta?
Ja, jag vet inte. Får nog fråga ag lite tydligare för jag hittar ingen information som stödjer påståendetLåter märkligt
Min ag sa i dag att man kan bli förmånsbeskattad om man jobbade mer än 50% hemifrån. Jag funderar nu på om det stämmer, min vän trodde inte det