Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har läst så mycket om knäckebröd nu så jag får sånna här reklamer på Facebook 😂
484683CF-4847-48B7-91B8-C3B757D74CA2.png
 
Sitter hos veterinären och väntar medan de ultraljudar katten och tar urinprov. Hade velat följa med men det skulle visst vara för trångt. Stackars katten skakade på vägen in :cry:
Inte sista gången för i år heller, hon ska hit igen om två veckor .... 💔

Vet att det är bra för hennes skull men inte kul när hon blir så rädd :(
 
Sitter hos veterinären och väntar medan de ultraljudar katten och tar urinprov. Hade velat följa med men det skulle visst vara för trångt. Stackars katten skakade på vägen in :cry:
Inte sista gången för i år heller, hon ska hit igen om två veckor .... 💔

Vet att det är bra för hennes skull men inte kul när hon blir så rädd :(
Hon är tillbaka :love: inget urinprov idag, hon var nog inte så glad. Men ultraljudet såg bra ut! :banana:

Och hon jamar som vanligt :D
 
Ingen risk att glömma denna katt på tåget även om risken är minimal, hon klagar för högt och ofta för det :angel::D

Min gamla siames avels tjej klagade nastan aldrig ... hon bara gillade att hora sin egen rost. :p Hon "pratade" alltid, nar hon gick omkring i lagenheten, nar hon lag och studerade en sol strimma, nar vi var ute och gick ... hon kravde inte ofta svar, men hon meddelade ALLT!
 
Jag fick fika gånger två :D En annan avdelning, med samma chef som jag har, hade APT i rummet bredvid där jag sitter. När de inte orkade äta upp sitt fika så levererades resterna hit :d
Dessutom kom en av dagens kollegor två minuter försent imorse så hon köpte med sig fika efter lunchen :banana:
Jag har ett par kollegor som nästan alltid kommer några minuter för sent. Borde inte de ha med sig fika VARJE dag då, eller..... :confused::D ???
 
Vaktis har fortfarande inte varit här.... undra om det kom något annat i vägen igen... nåväl jag har fått uträttat mina ärenden jag hade idag, köpt kuddar, nytt täcke, köpt helgens dricka och mat samt bakat baguetter som vi ska ha på lördag.
Nu är det bara ridningen kvar, ska strax ta och byta om, åker hemifrån 18.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp