Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade i morse med obrukbar hand och arm. Hand och arm fortfarande obrukbara. Det var lite svårt att klä sig och göra sig i ordning i morse :D
Undrar vad jag lyckats med. Gör vansinnigt ont i armen typ från armbågen ner till handen, är stumt och stramar som tusan. Inte samma arm som jag tog sprutan i, men själva stumheten och stramandet känns ungefär samma fast gånger tusen. 🤔
 
Dags att försöka vakna till 🙈 Först kemi och sen i eftermiddag har vi teknik 🧐 Om vi förstår någonting? Nja de flesta kliar sig i huvudet 😂
Jag hoppas att mitt barn har större fallenhet för såna ämnen ämnen vad jag hade,för det är ett under att jag klarade dem i skolan! Kan inte hjälpa henne! :D tur att hon har mostrar och kusiner som är mer bevandrade inom naturvetenskapen :D
 
Jag hoppas att mitt barn har större fallenhet för såna ämnen ämnen vad jag hade,för det är ett under att jag klarade dem i skolan! Kan inte hjälpa henne! :D tur att hon har mostrar och kusiner som är mer bevandrade inom naturvetenskapen :D
Alltså egentligen är väl inte ämnena så svåra i sig de är bara de att när de föreläser så krånglar de till allt så jäkligt för att sen när du slår upp boken där samma förklaring står fast med bättre ordval 🙈 Ja nej alltså jag var totalt ointresserad av sådant här i skolan. Vi har en tjej som gått natur på gymnasiet till och med hon säger att de här är krångligt (!) 🧐
 
Vad mer för gött får du i ett sådant paket, och vad för knäckebröd? Viktiga grejor! :D

Tillägg: såg nu i tidigare inlägg vilket knäcke.
Lite smågodis, påsar med dipp-pulver, lite roliga chips, en massa saltlakrits, mjukost på tub...älgchips till hund och katt, lite torkat renkött. Gott helt enkelt! :D

De har dessutom skickat ett extrapaket med årets smak av juleskum eftersom de kom till butik dagen efter de redan skickat paketet. 😅 <3
 
Vaknade i morse med obrukbar hand och arm. Hand och arm fortfarande obrukbara. Det var lite svårt att klä sig och göra sig i ordning i morse :D
Undrar vad jag lyckats med. Gör vansinnigt ont i armen typ från armbågen ner till handen, är stumt och stramar som tusan. Inte samma arm som jag tog sprutan i, men själva stumheten och stramandet känns ungefär samma fast gånger tusen. 🤔
Kroppen missuppfattade vilken arm du fick den i?
 
Sov dåligt i natt så ställt in simningen, om jag inte ska pallra mig iväg nu. Borde simma. :cautious:

Blev nyfiken på hur den nya versionen av In the army now låter, stoppade uppspelningen och lyssnade istället på originalet som i mina öron låter mycket bättre. Kan inte säga att jag gillade den nya texten och ja, jag brukar lyssna på texterna. Kan leta upp dem på nätet och läsa vad de sjunger många ggr.

Av en slump snubblade jag över mongolisk hårdrock, verkligen nytt att höra strupsång och stråkar! :D

 
Har i min lilla stad koper jag runda kakor siljans knacke :heart pa var "halsokost affar" som bara har agg fran hons som gar fria ... fran var stat, grisar som gar ute, och mest (bara?) ko produkter som gar pa "losdrift" och betar helt fritt.
Fast om de har tillfalligt slut kan man aka in till Portland och kopa fran IKEA :angel:
Fast på IKEA har de ju bara det där tråkiga bruna. :D
 
@Zinfernia Skit i masken om du näckar så behövs den inte ändå :idea:
Oh no, kan tänka mig rubrikerna om jag skulle begå ett rån i bara mässingen.

"Blekfet kvinna i medelåldern slog till mot ICA
Det var på torsdagsmorgonen som en allt annat än vältränad kvinna slog till mot den lokala ICA-butiken. Kvinnan som av vittnen beskrivs vara i medelåldern var inte bara i sitt livs sämsta form, hon var dessutom skamlöst naken.
Vittnen till händelsen chockades svårt och kördes i ilfart till akutmottagningen där flera läkarteam fortfarande arbetar febrilt med att häva hjärtstoppen.

Statsminister Stefan Löfven säger i en presskonferens att det här inte bara är ett attentat mot den enskilda människan, det är också ett angrepp mot Sveriges nationella säkerhet. Han kommer under dagen att besöka Göteborg för att hälsa på offren och deras familjer."
 
Goooooodmorgon! Vaknade ur min skönhetssömn av att en hantverkare ringde. Vi kommer behöva byta rören i källaren och detta ska alltså dra igång inom kort. Mitt lilla ateljé-rum kommer stängas under 1,5 månad. Men nu gällde det inte det. Han bara ”vi har insett att det räcker om husets förråd plastas, utom ett förråd nr. 24. Det måste tömmas.
AV ALLA FÖRRÅD I HELA HUSET, vem har nr 24 tro?!!??

kaos
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp