Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hårdbröd och är så lycklig! Alltså. hur överlever folk utan vettigt tuggmotstånd?!
Jag knarkar hårdbröd nu. Så jäkla gott!Jag har hårdbröd och är så lycklig! Alltså. hur överlever folk utan vettigt tuggmotstånd?!
DO IT! Mer hårdbröd åt folket! Jag har både havreknäcke, husman, några roliga runda och rågrutor! Jag beräknar att de kommer att räcka ungefär en månad och att jag kommer att bajsa sunt med gott om fibrer.Jag knarkar hårdbröd nu. Så jäkla gott!
Måste fasen ner och ta en nattmacka nu.
Surdegsknäcke med gallerrökt skinka och keso.. Och citronlemonad till.. Nam!DO IT! Mer hårdbröd åt folket! Jag har både havreknäcke, husman, några roliga runda och rågrutor! Jag beräknar att de kommer att räcka ungefär en månad och att jag kommer att bajsa sunt med gott om fibrer.
Gud så gott! Jag måste köpa keso imorgon - de skickade med sådant gott rundknäcke som skulle passa bra!Surdegsknäcke med gallerrökt skinka och keso.. Och citronlemonad till.. Nam!
Jag har aldrig tänkt på detta förut men alltså, har de inte hårt bröd där borta?? Känns så konstigt!Jag har hårdbröd och är så lycklig! Alltså. hur överlever folk utan vettigt tuggmotstånd?!
Har kommit in efter en riktigt lång skogspromenad med våffla och kisse, helt underbart! Sverigepaket har dessutom anlänt så jag tänker äta hårdbrödmackor till middag!
Vaknade av att mina små kissar klampade in i sovrummet och började gorma om att frukosten minsann var sen idag. Bara att masa sig ut i köket och servera damerna deras frukost.
Det var en ny stavning.sovrummsdörren