De är alltid lika kul att göra kunder nöjda fast man har fullt upp med dom andra bilarna.Läste i irritationstråden om när jag satt på verkstan igår.
Jag måste ge killarna en stor ros.
Bilen krånglade igår morse när jag åkte till jobbet. Jag ringde på fm till verkstan och jag vet att de har fullt, därav inga lånebilar inne de närmaste 14 dagarna. När de får veta att jag är på jobbet ber de mig svänga förbi när jag slutade vid 15.
Sagt och gjort, jag åker dit, lämnar över nycklarna och en av dem provkör bilen, de byter ett filter som borde bytts vid senaste servicen. De frågade om jag visste hur servicen var skött tidigare och det vet jag ju inte.
Jag köpte bilen av en bilhandlare, de hade bytt kamremmen på sin egen verkstad så mina killar menar på att de kanske bara gjorde minsta möjliga och inte en full service ...
Nu får jag hjälp samma dag, direkt jag kommer in och de är bara så . Blir ny tårta till dem.
Vissa kunder gillar man som frågar efter hjälp , som ringer lite panikartat
Vissa ogillar man jätte mycket som säger du ska hjälpa mig nu tex fast dom inte är inbokade