Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket bra tips! TackRitar mönster, klipper sönder gamla påslakan och testsyr. Det går rätt bra Jag har roligt om inte annat.
Perfekt att köpa gamla påslakan på secondhand och använda till test och experiment.
Mmmm...... Har precis tagit ut en "saftig tigerkaka med hallon" ur ugnen och den doftar LJUVLIGT.... Svalna, svalna, SVALNA - NU!! Jag vill ju kunna pudra över florsocker, skära en bit och - förhoppningsvis - NJUTA.....
Jag tar ödmjukt emot allehanda allmosorKan donera lite pasta om du vill!
Ok skicka ett pm vart vi ska mötas så kommer jag.Jag tar ödmjukt emot allehanda allmosor
Lämna det på det lokala soppköket, det är där ni kommer hitta mig kommande veckornaOk skicka ett pm vart vi ska mötas så kommer jag.
Hoppas du skämtar! så illa är det väl inte!Lämna det på det lokala soppköket, det är där ni kommer hitta mig kommande veckorna
Den blev MYCKET god ! Dock sjönk hallonen - av någon anledning - till botten så det blev inte så jättefint mönster. Men det gör inte så mycket !
Jo, precis så illa är det maten är slut, elen i lägenheten är avstängd för att jag inte haft råd att betala räkningen och räntorna från mina sms-lån är nu högre än Turning Torso.Hoppas du skämtar! så illa är det väl inte!
Men det funkar ju inte i längden!Jo, precis så illa är det maten är slut, elen i lägenheten är avstängd för att jag inte haft råd att betala räkningen och räntorna från mina sms-lån är nu högre än Turning Torso.
Men jag har ett fint halsband på mig
Men det funkar ju inte i längden!
Hur kan man vända på det?
ok, har lite svårt med det ibland!Tror det jobbas med ironi här
te är en bra startBara ladda upp för några timmar i fysikboken nu då Men börjar väl med att koka te.
Det är lugnt, jag har en plan. Ska råna ICA imorgon. Tänker att jag springer in iförd rånarluva och pistol, tvingar till mig ett flak läskburkar, häller ut all läsk i handfatet på kundtoaletten, pantar alla burkar och sen springer jag till kassan med pantkvittot och ber kassören lösa in det mot pengar.Men det funkar ju inte i längden!
Hur kan man vända på det?