Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paniken när man upptäcker det!!Jamen verkligen! Jag fattar inte alls hur det har gått till, måste vara någon som fått väldigt bråttom eller något! Som mamma sa: tur att det inte var en bebis i alla fall!
Det kommer att blekna med tidenTar mig en onsdags-öl
Visa bifogad fil 76974
Kan inte riktigt föreställa mig att komma hem igen. Försöker fundera ut vad jag ska laga för mat eftersom jag tydligen lagt mig till med lite ångest av att vara i köket och laga riktig mat sen jag blev singel.
Där brukade ju VI vara
Jo det är väl så. Vad en så märklig insikt bara, att komma på lite vad som låg bakom att jag typ levt på mackor. (Förutom att mackor är awesome.)Det kommer att blekna med tiden
Man kan görar fantastiska korvstroganoff om man lägger lite hjärta i den!Jo det är väl så. Vad en så märklig insikt bara, att komma på lite vad som låg bakom att jag typ levt på mackor. (Förutom att mackor är awesome.)
Ska köpa hem lite enkel mat att börja med.. Köra en korv stroganoff
Äsch! Det är inne att vara en prepperBehöver inte köpa pasta! har 9kg pasta hema. ja jag har något fel. felsökning pågår!
ja det är ca 130 portioner!Äsch! Det är inne att vara en prepper
Jag ska ha utvecklingssamtal med min chef i nästa vecka.Och jag ska medarbetarsamtal nästa vecka också en grej som känns rätt meningslöst
Jag känner en man som berättade att när han var liten hade hans föräldrar lämnat honom i garderoben medan de såg om det var en opera eller teatern, sen tog de sina ytterkläder och gick hem och upptäckte först när de kom hem att han inte var med. Jag undrar vad garderobiären tyckte om att få en bebis "inhängd" med kläderna.Jamen verkligen! Jag fattar inte alls hur det har gått till, måste vara någon som fått väldigt bråttom eller något! Som mamma sa: tur att det inte var en bebis i alla fall!