Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller frøsnapper! Speciellt från LagekakehusetTebirkes till morgenmad eller krydderboller med påläggschoklad!
Ja de verkar ännu svårare, spännande! Roligt att vi som vuxna ser samlarglädjen i dem när tonåringarna ledsnatJag jagar edition 1, lite utmaning med de . Fattas några av 2an men de är lungt
Det finns mycket gott i Danmark hittade en god dansk ost på en Ica och jag var helt såld. Bara krydderboller som fattades.Eller frøsnapper! Speciellt från Lagekakehuset
Andas, ta det sedan. Du kanske oroar dig heelt i onödan, det vet du inte än (vet dock hur svårt det är) .Har hittat en knöl på Bruce rygg så nu har jag såklart gått och haft katastroftankar och tänker att han har cancer senaste dygnet. Väntar på att veterinären ska ringa upp så vi kan boka en tid. Måste även skrapa tandsten på honom så hoppas de kan undersöka detta i samma veva!
Andas, ta det sedan. Du kanske oroar dig heelt i onödan, det vet du inte än (vet dock hur svårt det är) .
Sånt vet vi ju tyvärr aldrig, men man orkar ju inte gå och oroa sig i längden =/ , kan tänka mig att hormonerna inte gör det lättare ja...=/ . Låter ju bra, kan ju vara nån ofarlig fettknöl eller vad som helst, självklart bra att kolla upp .Ja åh, det är så svårt Bruce har varit kärnfrisk hela sitt liv så jag har liksom vaggats in i någon form av trygghet att han alltid kommer att vara det, och att han nästan har halva livet kvar. Men nu fick jag tankar om att tänk om det inte är så? Tänk om han bara kommer att vara med oss en kort stund till? Med alla hormoner i min kropp just nu är jag INTE fit att hantera sådana tankar
Men, nu fick vi en tid nästa vecka. Vi gör en hel "seniorkoll", både tänder och knölen men även blodprov och lite annat tittande. Försöker att inte tänka på det allt för mycket fören då. Jag är inte veterinär, så bara dumt att börja spekulera.
Vår gamla hund fick också knölar på rygg, det var ingen fara med dem och jag vill minnas att de tömde några som värsta Dr Pimple PopperHar hittat en knöl på Bruce rygg så nu har jag såklart gått och haft katastroftankar och tänker att han har cancer senaste dygnet. Väntar på att veterinären ska ringa upp så vi kan boka en tid. Måste även skrapa tandsten på honom så hoppas de kan undersöka detta i samma veva!