Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh jösses, ja jo inget ska ju förfarasFörsökte precis dricka vin jag spillt på skärbrädan genom att vinkla skärbrädan mot mitt ansikte. Resultat: stolpe ut, visst spill
Tebirkes till morgenmad eller krydderboller med påläggschoklad!Jag hade lagt mig till med danska vanor ändå. En snaps och en öl till smörrebröden vid lunch känns som ett måste och wienerbröd till morgenmad är väl nästan lag? Om någon kommenterar så "ja men jag jobbar ju i Danmark nu".
Då är de öl morgon, middag, kväll .Ja ha, då är man transfererad till Danmark! ska jobba tydligen med danskarna ett tag.
Morgnarna ger överraskningar
Bara virtuellt! sitter på kotoret i Bromma. men jag ska köra stenhårt med danska drycker tills de sparkar mig.Då är de öl morgon, middag, kväll .
Sen beror det på hur långt in i Danmark du ska. Helsingör är helt ok att förstå vad dom säger. Längre bort ju värre blir det
Jag jagar edition 1, lite utmaning med de . Fattas några av 2an men de är lungtJösses, en blir ju som ett barn på julafton när man lyckas få tag i collect a cards (edition 2). Okej av de 80 bilderna var ju bara 5 jag "behövde" Men kul att pärmen följde med; aldrig haft sån . Nu återstår 23 kort till komplett samling .
VakenStällt klockan och ändrat till en högljudd melodi. Kan ha försovit mig imorse och vaknat 30 minuter efter att jag börjar jobba Får inte upprepas