R
Raderad medlem 68338
kommer att jobba från mitt kontor.
Har du nytt jobb bre? Bra med para
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kommer att jobba från mitt kontor.
ja då, blir något mer än a-kassaHar du nytt jobb bre? Bra med para
ja då, blir något mer än a-kassa
Tack!Grattis till jobbet!
Haha, jag är ändå lite tacksam för det, eftersom att jag vet vidden av paniken.Var glad för att han bara gick till soffan,jag hade utrymt hus/lgh
men va fan, funkar inte larmet på libren?Men wtf, jag gick och la mig med 7.8 i BS och vaknar till 23.7
Jag hade lagt mig till med danska vanor ändå. En snaps och en öl till smörrebröden vid lunch känns som ett måste och wienerbröd till morgenmad är väl nästan lag? Om någon kommenterar så "ja men jag jobbar ju i Danmark nu".kommer att jobba från mitt kontor.
Helt klart! jag köper det!Jag hade lagt mig till med danska vanor ändå. En snaps och en öl till smörrebröden vid lunch känns som ett måste och wienerbröd till morgenmad är väl nästan lag? Om någon kommenterar så "ja men jag jobbar ju i Danmark nu".
Grattis!Idag "firar" vi treårig bröllopsdag. Ska ut med husbilen en liten sväng.
Där ser man, har jag nått nytt att testa! .Muskot på stuvade makaroner och potatismos är nästan ett måste!