Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis pratat med yngsta syrran :heart Hon känner sig lite ensam i staden hon bor i och har inte hittat någon kul förening eller liknande. Men då kom storasyster till undsättning med sin google-fu och tog fram flera olika föreningar relaterade till hennes intressen, 3 facebookgrupper om vad som händer i staden och en pokemon go-grupp 😎 Syrran är jätteglad men har inte en aning hur jag lyckades 😅 Självklart svarade jag att jag är ju sekreterare, nåt mer behövs inte sägas 😎

Nu sitter jag med en ansiktsmask och sen väntar duschen :)
 
Jag älskar konsthögskolor och dess studenter egentligen. Men sist jag var gästlärare på mitt gamla universitetet fnissade jag ibland inombords. Då insåg jag att jag ska lämna den rollen och bara vara åskådare.
Men tiden jag var student var bästa tiden i mitt liv. ❤
Jag med faktiskt. Även om studenterna ibland är rätt knepiga, har jag nog aldrig sett så många studenter som genuint bryr sig om anställda. Dessutom gillar jag att det händer Knasiga saker hela tiden, man aldrig vet om det står en konfettimaskin i entrén som skriver ut lappar med snälla texter medan den kastar konfetti över dig om man trycker på en knapp.
Synd bara att ledningen på jobbet är urusel.
 
Jag med faktiskt. Även om studenterna ibland är rätt knepiga, har jag nog aldrig sett så många studenter som genuint bryr sig om anställda. Dessutom gillar jag att det händer Knasiga saker hela tiden, man aldrig vet om det står en konfettimaskin i entrén som skriver ut lappar med snälla texter medan den kastar konfetti över dig om man trycker på en knapp.
Synd bara att ledningen på jobbet är urusel.
Har bekanta som gått på din högskola och de är verkligen härliga personer!

Mitt universitetet hade en bra ledning, fantastisk prefekt. Sätt i ledningsgruppen och fakultetstyrelsen ett år och tyckte det fungerade fint. Men förstår att det blir problem annars.
 
Kisse på uteservering. :heart
1631131144217.png
 
Det kommer massa nyheter denna vecka. Jag gillar Plopp apelsin och Fazer cookie crush.
Har siktet inställt på:
After eight mojito
Almondy cheesecake Daim och Oreo
Dumle polka dark chocolate, snacks chewie choco
Estrella sombreros ranch&sourcream
Exotic snacks nötmix honung&chili
Fazer Avec
Kinder country
Kitkat Senses
Knoppers coconut bar, Peanut bar
Lantchips pepparrot, dip Vitlök och ramslök
Lotus biscoff Milk chocolate
McVities VIBs Heavenly hazelnut
Nestlé munchies cookie dough
OLW Big Beat, Ginger Star
Propud milkshake brownie bliss
Pucko apelsin
Snickers Creamy Peanut butter
St Michael Chip nuts Modern style bbq, Sourcream & onion, Sweet red paprika
Toffifee cocoa intense

Ja, jag har en lista. Ja, den är i bokstavsordning :D
Fantastiskt! :laugh::love:
 
Bokat om min tid hos VC. De är rätt roligt att de alltid lyckas pricka måndagar kl 13 🙈 När terminen är igång så är jag ju på lärcentra den tiden .. Blir alltid ombokning typ 😂 Tycker att de borde se i systemet att jag i princip alla Måndagar ..
 
Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande :angel:

Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu :arghh:

Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?

Måste va på vårdcentral eller liknande pga reaktionen? Om inte borde väl Skärholmen ha massa tider?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 533
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 144
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp