Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med faktiskt. Även om studenterna ibland är rätt knepiga, har jag nog aldrig sett så många studenter som genuint bryr sig om anställda. Dessutom gillar jag att det händer Knasiga saker hela tiden, man aldrig vet om det står en konfettimaskin i entrén som skriver ut lappar med snälla texter medan den kastar konfetti över dig om man trycker på en knapp.Jag älskar konsthögskolor och dess studenter egentligen. Men sist jag var gästlärare på mitt gamla universitetet fnissade jag ibland inombords. Då insåg jag att jag ska lämna den rollen och bara vara åskådare.
Men tiden jag var student var bästa tiden i mitt liv. ❤
Har bekanta som gått på din högskola och de är verkligen härliga personer!Jag med faktiskt. Även om studenterna ibland är rätt knepiga, har jag nog aldrig sett så många studenter som genuint bryr sig om anställda. Dessutom gillar jag att det händer Knasiga saker hela tiden, man aldrig vet om det står en konfettimaskin i entrén som skriver ut lappar med snälla texter medan den kastar konfetti över dig om man trycker på en knapp.
Synd bara att ledningen på jobbet är urusel.
Fantastiskt!Det kommer massa nyheter denna vecka. Jag gillar Plopp apelsin och Fazer cookie crush.
Har siktet inställt på:
After eight mojito
Almondy cheesecake Daim och Oreo
Dumle polka dark chocolate, snacks chewie choco
Estrella sombreros ranch&sourcream
Exotic snacks nötmix honung&chili
Fazer Avec
Kinder country
Kitkat Senses
Knoppers coconut bar, Peanut bar
Lantchips pepparrot, dip Vitlök och ramslök
Lotus biscoff Milk chocolate
McVities VIBs Heavenly hazelnut
Nestlé munchies cookie dough
OLW Big Beat, Ginger Star
Propud milkshake brownie bliss
Pucko apelsin
Snickers Creamy Peanut butter
St Michael Chip nuts Modern style bbq, Sourcream & onion, Sweet red paprika
Toffifee cocoa intense
Ja, jag har en lista. Ja, den är i bokstavsordning
konfettimaskin i entrén som skriver ut lappar med snälla texter medan den kastar konfetti över dig om man trycker på en knapp.
Härligt vette sjutton, jag är mest glad att jag inte jobbat på hotellet idag! Men chilisarna mognar ju ute och det är toppen!Den värmen får du gärna dela med dig av! Så härligt
Wow, älskar dem
Hoppas du inte behöver leva i den typen av fattigdom länge till utan blir mer av en rik excentriker.
Rik eller fattig, det är en ganska relativ fråga.Kan inte påstå att jag lever i fattigdom. Har dock inget större behov av att bli rik. Det känns ganska överskattat.
Rik eller fattig, det är en ganska relativ fråga.
Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande
Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu
Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?
Snutte Du får skaffa en liten slips åt honom när han är ute på galejKisse på uteservering.
Visa bifogad fil 76674
Kisse på uteservering.
Visa bifogad fil 76674