Till exempel Sörmland där jag bor har ju skrivit om ”vaccin-turister” och att de inte får neka någon…Jag vet inte. Jag sitter just nu i helvetestelefonkön för att få någon form av klarhet i katastrofen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till exempel Sörmland där jag bor har ju skrivit om ”vaccin-turister” och att de inte får neka någon…Jag vet inte. Jag sitter just nu i helvetestelefonkön för att få någon form av klarhet i katastrofen.
Den värmen får du gärna dela med dig av! Så härligt27 grader i skuggan idag. Jösses! Har precis duschat och ka snart ta med båda pälsdjuren till lokala uteserveringen och möta kompis för en kall öl.
Wow, älskar demVisa bifogad fil 76664
Så snygga!
Finns drop in bussar i Sthlm också.. så borde vara lätt att lösaTillägg @Hoarfrost så finns det flera drop-in ställen i Sörmland som inte heller är så långt från Stockholm.
Tack! Fick en vit piké i samma stil också, så jag är en blazer ifrån ett medlemskap i någon country clubWow, älskar dem
Finns inte som val dock.Uppsala har öppnat för alla i hela landet.
Det ska förresten skickas ett Sverigepaket nästa vecka! Är det någonting kul och nytt jag absolut inte får missa? Hallon-lakrits chokladen har jag redan beställt.
Du bokar på 1177. Tror att UKK ligger närmast stationen.Finns inte som val dock.
Självklart inte. I appen får du bara mottagningar i region Sthlm. Alla regioner har olika system.Finns inte som val dock.
Okej. Men det är inte självklart för mig. Jag har bara hört om folk som lyckats boka i andra städer osv.Självklart inte. I appen får du bara mottagningar i region Sthlm. Alla regioner har olika system.
Nedgrävda keramikskulpturer? Why?Tittade på kartor över en stadsdel som ska byggas och insåg att jag har en massa nedgrävda keramikskulpturer i det området. De flesta är dessutom neongula.
Konsthögskolor.. Vad fan liksom.
Nu såhär i efterhand undrar jag hur jag tänkte. Det är ändå rätt märkligt att vara med på utställning med grejer som är nedgrävda och inte syns, utan någon förklaring heller.Tittade på kartor över en stadsdel som ska byggas och insåg att jag har en massa nedgrävda keramikskulpturer i det området. De flesta är dessutom neongula.
Konsthögskolor.. Vad fan liksom.
Hade en performance med dom. Sedan fick de ligga kvar. Av någon anledning jag nu inte tycker känns lika rimlig.Nedgrävda keramikskulpturer? Why?