Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på föräldramöte. Vi fick information osv och sen fick vi pyssla ihop ett bi (sonen går på Bikupan) 😂 Exet är nog väldigt glad att jag gick och inte hon!

Hamnade som vanligt lite utanför men hängde på några som jag känner igen. Jag fattar inte. Plötsligt står bara alla tillsammans och jag själv O_o Jaja…

A6D03FC5-E24F-433C-91F8-A26603DD653A.jpeg
(kom på sen att den ska ha en tagg så tejpade dit den efter bilden)
 
Uppsala har öppnat för hela Sverige. Man bokar på 1177. Men det finns säkert närmare om du har möjlighet att kolla på morgonen.
 
Senast ändrad:
@Hoarfrost De lägger ju ut tider löpande beroende på vaccintillgången, kolla igen imorgon bitti. Eller sent ikväll.
När jag bokade min första tid fanns det tider en hel onsdag på en lämplig vaccincentral inne i stan. Inga andra dagar den veckan.
 
Det ska förresten skickas ett Sverigepaket nästa vecka! :love: Är det någonting kul och nytt jag absolut inte får missa? Hallon-lakrits chokladen har jag redan beställt. :D

Det kommer massa nyheter denna vecka. Jag gillar Plopp apelsin och Fazer cookie crush.
Har siktet inställt på:
After eight mojito
Almondy cheesecake Daim och Oreo
Dumle polka dark chocolate, snacks chewie choco
Estrella sombreros ranch&sourcream
Exotic snacks nötmix honung&chili
Fazer Avec
Kinder country
Kitkat Senses
Knoppers coconut bar, Peanut bar
Lantchips pepparrot, dip Vitlök och ramslök
Lotus biscoff Milk chocolate
McVities VIBs Heavenly hazelnut
Nestlé munchies cookie dough
OLW Big Beat, Ginger Star
Propud milkshake brownie bliss
Pucko apelsin
Snickers Creamy Peanut butter
St Michael Chip nuts Modern style bbq, Sourcream & onion, Sweet red paprika
Toffifee cocoa intense

Ja, jag har en lista. Ja, den är i bokstavsordning :D
 
Har pratat med folk som vet saker nu och tydligen har saker ballat ur totalt för min stackars inloggning på något vänster. För det första bor jag ingenstans enligt min inloggning osv, det var något som var underligt med hur appen hämtade viss information från BankID?
Något sånt. Fattade inte.

Men någon skulle fixa något och så vidare och jag skulle prova igen om 20 minuter. Sen sa de som @Rosett skrev, att jag behöver logga in ofta för att hitta tider nära mig.

Eftersom det börjar bli bråttom ger jag det i morgon, annars får jag helt enkelt boka på en där de har mycket tider och åka iväg.
 
Tittade på kartor över en stadsdel som ska byggas och insåg att jag har en massa nedgrävda keramikskulpturer i det området. De flesta är dessutom neongula.
Konsthögskolor.. Vad fan liksom. 😅
Nu såhär i efterhand undrar jag hur jag tänkte. Det är ändå rätt märkligt att vara med på utställning med grejer som är nedgrävda och inte syns, utan någon förklaring heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp