Jag lyckades köpa boil-in-bag ris också, när jag näthandlade.... Det är nog inte min grej, helt enkelt.... Tur att jag inte är sjuk speciellt ofta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar på How to be a Cowboy på Netflix. Det är faktiskt jätteroligt
Jag hann faktiskt bli lite orolig för dig...skönt att höra ifrån dig !Jag lever fast jag inte synts till... det är full rulle hela dygnet med jakt under dagen och sedan hjälpa särbon med det vi hinner på hans gård de ljusa timmar som återstår
Det har iaf varit underbart ute i skogen (trots regn) så jag är helnöjd men totalt slut
4 tim bort??? Va fan då kommer du ju nästan till skåne.Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande
Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu
Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?
Men hallå vad konstigt?!Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande
Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Bor inte du i region sthlm? Hur kan det ta 4 timmar att ta sig till fyra olika ställen? Du kommer ju skitlångt på 4 timmar och så dåliga kommunikationer kan det väl inte vara? Gissar inga andra ställen har lediga tider just nu, kolla imorgon igen! Eller gå till drop in mottagning Eller försök boka i annan region, många måste ju ligga med kortare restid än 4 timmar???Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande
4 timmar bort utan bil haha. Är alltså pytteställen med dåligt med bussar / tåg / tunnelbana på andra sidan Stockholm i princip.4 tim bort??? Va fan då kommer du ju nästan till skåne.
Alltså jag har inte heller bil så jag utgick från resa med kollektivtrafik. Undrar fortfarande hur det möjligt kan ta fyra timmar, har rest massor till alla möjliga ställen och aldrig varit med om att det tar 4 timmar4 timmar bort utan bil haha. Är alltså pytteställen med dåligt med bussar / tåg / tunnelbana på andra sidan Stockholm i princip.
Alltså, det är en kille med humor! Jag skickar hans insta på instaSka jag visa för särbon?
Det är en kromisregel också! Fast den gäller även när man böjer sig ned, livet blir ju lite farligare/blötare när hunden är lite störreAlla som ligger på golvet måste attackpussas *pappisregel*