Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis i efterskott @pepp :banana:

f45f463b491f6ee9f21e5cea3a44dfca.jpg
 
Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande :angel:

Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu :arghh:

Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?
 
Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande :angel:

Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu :arghh:

Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?
4 tim bort??? Va fan då kommer du ju nästan till skåne.
 
Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande :angel:

Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu :arghh:

Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?
Men hallå vad konstigt?! O_o
 
Tjoho de har låst upp så jag kan boka vaccination. Fick svar att oj det var visst bråttom att du skulle få din andra dos snart, vi tror det kan gå bra trots allergisk reaktion. Betryggande :angel:

Men så kommer nästa problem. Jag får bara välja mellan 4 ställen att boka tid på. Samtliga mer än 4 timmar bort? Och ingen av dem har tider?
Jag orkar inte ringa igen och fråga hur sjutton jag ska göra nu :arghh:

Hur gör alla andra som lyckas boka i andra städer till och med?
Bor inte du i region sthlm? Hur kan det ta 4 timmar att ta sig till fyra olika ställen? Du kommer ju skitlångt på 4 timmar och så dåliga kommunikationer kan det väl inte vara? Gissar inga andra ställen har lediga tider just nu, kolla imorgon igen! Eller gå till drop in mottagning :) Eller försök boka i annan region, många måste ju ligga med kortare restid än 4 timmar???

(Jag ringde till mottagning i annan stad när jag bokade tid i annan region när jag var på semester. Gick jättesmidigt, men jag har aldrig upplevt så långa telefonköer nånstans som du skrev häromdagen (alla vårdinrättningar jag ringer till brukar ringa upp) så du verkar alltid ha exeptionell otur med typ allt du företar dig.)
 
Jag fick sms att nu kan du boka spruta 2. Gick in och bokade Zinkensdamm prick på dagen. Men de verkar ha packat ihop vaccinationstationerna så det är kanske svårare. Men de har börjat med drop-in så kanske du kan försöka med det?
 
När man går utanför dörren på kommunhuset kl 17 på en em och inser att man inte har påsen med hemnycklarna. Som tur var var skolchefen kvar så han släppte in mig. Men de var inte där heller. Så tillbaks till jobbet som jag lämnade kl 13 och hoppas att påsen var där Som tur var var den det. Puh sparade 2500 kr
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp