var bor du?4 timmar bort utan bil haha. Är alltså pytteställen med dåligt med bussar / tåg / tunnelbana på andra sidan Stockholm i princip.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
var bor du?4 timmar bort utan bil haha. Är alltså pytteställen med dåligt med bussar / tåg / tunnelbana på andra sidan Stockholm i princip.
Glöm inte att bränna ur ugnen innan du lagar mat i den.
det gjorde jag när jag tog bilden.Glöm inte att bränna ur ugnen innan du lagar mat i den.
Men ta tåget till Uppsala?4 timmar bort utan bil haha. Är alltså pytteställen med dåligt med bussar / tåg / tunnelbana på andra sidan Stockholm i princip.
Mamma kom förbi och lämnade Ralph Lauren-kläder med equestrian print hon hittat på loppis för 30 kr/st Plus fika och blommor. Sedan tar hon ut mig på svampplockning, behövs i dessa stressdagar!
Går bussar till ställena inte särskilt ofta blir det mycket vänta? Inte vet jag.Alltså jag har inte heller bil så jag utgick från resa med kollektivtrafik. Undrar fortfarande hur det möjligt kan ta fyra timmar, har rest massor till alla möjliga ställen och aldrig varit med om att det tar 4 timmar
Söder om Stockholmvar bor du?
Hade jag gärna gjort. Bara ca 1 timme och 40 minuter dit men jag får inte välja Uppsala tyvärr.Men ta tåget till Uppsala?
Har du ringt till nåt ställe i Uppsala? Du får självklart inte upp ställen i Uppsala i appen.Hade jag gärna gjort. Bara ca 1 timme och 40 minuter dit men jag får inte välja Uppsala tyvärr.
Jag vet inte. Jag sitter just nu i helvetestelefonkön för att få någon form av klarhet i katastrofen.Har du ringt till nåt ställe i Uppsala? Du får självklart inte upp ställen i Uppsala i appen.
Tycket fortfarande det låter skitskumt att du får upp fyra ställen som det tar minst 4 timmar att åka till, vaccinställena ligger liksom inte särskilt ofta mitt i ingenstans längst ut på nån busslinje. Är du säker att du kollar rätt?
Men gå till en drop in mottagning söder om stan?Jag vet inte. Jag sitter just nu i helvetestelefonkön för att få någon form av klarhet i katastrofen.