Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket trevlig dag. Vi fick guidad visning i en viltpark bland annat. Just nu är den stängd för allmänheten då de är parningstid för många av djuren så de ska få vara ifred. Väldigt intressant med någon som är så insatt i saker och ting de ger givande diskussioner. Och jag är alltid nyfiken på nya saker även om jag skulle säga att jag nog är rätt allmänbildande pga av att jag läser jämt typ 🙈Men det jag inte vet eller kan de kan jag lära mig typ. Ett dygn på deras anläggning med väldigt god mat (!) Vacker natur, historiska byggnader och jag förstår att de trivs de som jobbar där

Men hemma vänta min man på fyra ben ❤️ Han såg väldigt glad ut när han såg/hörde mig 😉 Mattes pojke de där 🙈

Och han är väldigt oskyldig med han äter aldrig på sin grimma när han får chansen han lovar ...

IMG_20210908_175050058.jpg
 
Hade jag gärna gjort. Bara ca 1 timme och 40 minuter dit men jag får inte välja Uppsala tyvärr.
Har du ringt till nåt ställe i Uppsala? Du får självklart inte upp ställen i Uppsala i appen.

Tycket fortfarande det låter skitskumt att du får upp fyra ställen som det tar minst 4 timmar att åka till, vaccinställena ligger liksom inte särskilt ofta mitt i ingenstans längst ut på nån busslinje. Är du säker att du kollar rätt?
 
Har du ringt till nåt ställe i Uppsala? Du får självklart inte upp ställen i Uppsala i appen.

Tycket fortfarande det låter skitskumt att du får upp fyra ställen som det tar minst 4 timmar att åka till, vaccinställena ligger liksom inte särskilt ofta mitt i ingenstans längst ut på nån busslinje. Är du säker att du kollar rätt?
Jag vet inte. Jag sitter just nu i helvetestelefonkön för att få någon form av klarhet i katastrofen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp