Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
OOOOOOOKEEEEEEJJ!!
har alltså öppnat ett Napoletanskt hak två hus bort. Har fan aldrig ätit en bättre pizza. Och då är jag en ganska kräsen person som typ käkat på de flesta hak i stan. Detta kommer ej vara av godo för mitt BMI.
OOOOOOOKEEEEEEJJ!!
har alltså öppnat ett Napoletanskt hak två hus bort. Har fan aldrig ätit en bättre pizza. Och då är jag en ganska kräsen person som typ käkat på de flesta hak i stan. Detta kommer ej vara av godo för mitt BMI.
Smarr! Saknar Italien, gissar inget Italien på ett tag. Vad heter stället?
Mvh
Alltid-på-jakt-efter-mat
 
Alltså... Vi hade senast förra sommaren en fantasi-paviljong på en fantasi-ponton i vattnet. Så jag tycker din performance låter väldigt... Åskådlig och icke abstrakt :D
Jag älskar konsthögskolor och dess studenter egentligen. Men sist jag var gästlärare på mitt gamla universitetet fnissade jag ibland inombords. Då insåg jag att jag ska lämna den rollen och bara vara åskådare.
Men tiden jag var student var bästa tiden i mitt liv. ❤
 
Ingenting har hänt i huset mer än att vitvarorna burits in. Och det är ju bra (att vitvarorna är inne). Men tiden går och nu är det snart ex två veckor sedan den gamla luft/luftpumpen skulle vara i bruk igen.

Och kaos på jobbet. Eller det har inte riktigt brutit ut men är snubblande nära.

Min själ är lite trött. Tur att yogan börjar på måndag.
 
Skönt att slappa i soffan efter middagen efter att ha hållt igång typ hela dagen :). Tänkte rida ut på pållan men ville först travarbeta lite på ridbanan efter den härliga känslan igår och avslutade med en halvtimmes ridtur I skritt och galopp, jättehärligt 😍; bara jag ändrade position i sadeln inför galoppfattning kastade sig pållan framåt, såå redo 😅.
Hm är man gammal när man råkar vrida till i nacken och knycken känns ända ner i ryggen 😆.
 
Låter kanske inte super-lukrativt ur sälj-synpunkt. Men målet kanske är att vara fattig konstnär på ruinens brant iofs :D Finns ju ngt slags romantiskt skimmer över den typen av fattigdom ändå. Skål
Hoppas du inte behöver leva i den typen av fattigdom länge till utan blir mer av en rik excentriker.
 
Låter kanske inte super-lukrativt ur sälj-synpunkt. Men målet kanske är att vara fattig konstnär på ruinens brant iofs :D Finns ju ngt slags romantiskt skimmer över den typen av fattigdom ändå. Skål
Jag har aldrig och kommer nog aldrig bli den säljande typen av konstnär. Försökt, men klarar inte av pressen i att både försörja mig på det jag gör och tristessen i att göra säljbara saker. Jag är intresserad av filmkonst och performace, inte så lukrativt. 😅
Och stipendieansökningar dödar min kreativitet..
Så min plan är att försörja mig på annat och göra konst utöver det. Det passar mig betydligt bättre. 🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 533
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 144
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 118
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp