Varför är jag inte förvånadNu såhär i efterhand undrar jag hur jag tänkte. Det är ändå rätt märkligt att vara med på utställning med grejer som är nedgrävda och inte syns, utan någon förklaring heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är jag inte förvånadNu såhär i efterhand undrar jag hur jag tänkte. Det är ändå rätt märkligt att vara med på utställning med grejer som är nedgrävda och inte syns, utan någon förklaring heller.
Oj, hur beskådar man den? Som publik alltså?Nu såhär i efterhand undrar jag hur jag tänkte. Det är ändå rätt märkligt att vara med på utställning med grejer som är nedgrävda och inte syns, utan någon förklaring heller.
Är helt slut. Jag och grannen vägg i vägg har beställt pizza från pizzerian två hus bort. Höjden av lathet
Inte alls är väl svaret?Oj, hur beskådar man den? Som publik alltså?
Konstig idé
Trodde inte det varit möjligt att missa nyhetsrapporteringen om alla problem med bokningar i början och alla olika system osv. Men tydligen Hoppas du snart hittar en tid, annars finns som sagt drop-in bussar på flera platser i söderort.Okej. Men det är inte självklart för mig. Jag har bara hört om folk som lyckats boka i andra städer osv.
OOOOOOOKEEEEEEJJ!!
har alltså öppnat ett Napoletanskt hak två hus bort. Har fan aldrig ätit en bättre pizza. Och då är jag en ganska kräsen person som typ käkat på de flesta hak i stan. Detta kommer ej vara av godo för mitt BMI.
Smarr! Saknar Italien, gissar inget Italien på ett tag. Vad heter stället?OOOOOOOKEEEEEEJJ!!
har alltså öppnat ett Napoletanskt hak två hus bort. Har fan aldrig ätit en bättre pizza. Och då är jag en ganska kräsen person som typ käkat på de flesta hak i stan. Detta kommer ej vara av godo för mitt BMI.
Sällar mig till skaran som vill veta vilket ställeOOOOOOOKEEEEEEJJ!!
Alltså... Vi hade senast förra sommaren en fantasi-paviljong på en fantasi-ponton i vattnet. Så jag tycker din performance låter väldigt... Åskådlig och icke abstraktInte alls är väl svaret?
Tyckte det var rimligt då. Nu, not so much.
Jag älskar konsthögskolor och dess studenter egentligen. Men sist jag var gästlärare på mitt gamla universitetet fnissade jag ibland inombords. Då insåg jag att jag ska lämna den rollen och bara vara åskådare.Alltså... Vi hade senast förra sommaren en fantasi-paviljong på en fantasi-ponton i vattnet. Så jag tycker din performance låter väldigt... Åskådlig och icke abstrakt
Inte alls är väl svaret?
Tyckte det var rimligt då. Nu, not so much.
Något i stil med ljudinstallationen jag (inte) hörde som var helt tyst (eller åtminstone så högfrekvent att ingen kunde uppfatta ljudet..)Alltså... Vi hade senast förra sommaren en fantasi-paviljong på en fantasi-ponton i vattnet. Så jag tycker din performance låter väldigt... Åskådlig och icke abstrakt
Hoppas du inte behöver leva i den typen av fattigdom länge till utan blir mer av en rik excentriker.Låter kanske inte super-lukrativt ur sälj-synpunkt. Men målet kanske är att vara fattig konstnär på ruinens brant iofs Finns ju ngt slags romantiskt skimmer över den typen av fattigdom ändå. Skål
Jag har aldrig och kommer nog aldrig bli den säljande typen av konstnär. Försökt, men klarar inte av pressen i att både försörja mig på det jag gör och tristessen i att göra säljbara saker. Jag är intresserad av filmkonst och performace, inte så lukrativt.Låter kanske inte super-lukrativt ur sälj-synpunkt. Men målet kanske är att vara fattig konstnär på ruinens brant iofs Finns ju ngt slags romantiskt skimmer över den typen av fattigdom ändå. Skål