Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det roligare om du väntar? Nä, eller hur? Lika bra att göra det på en gång!Prokastinerar... skulle storstädat igår, men det hände inte... och det har inte hänt än heller. Lite pepp, tack!?
Blir det roligare om du väntar? Nä, eller hur? Lika bra att göra det på en gång!
(Inget speciellt bra pepp, kanske. Men det brukar funka för mig )
Kämpa Behöver med göra klart städningen hemma men finns annat roligare som lockarProkastinerar... skulle storstädat igår, men det hände inte... och det har inte hänt än heller. Lite pepp, tack!?
Samma här. Jag vill ogärna ha det smutsigt omkring mig, men det krävs ändå att man "sparkar igång sig" lite....Hmm nä, det blir väl inte det.... och det är ju skönt efteråt när det är fint
Jag brukar tänka att jag vill ju städa, jag måste inte utan jag vill.
För det är ju roligt att få det fint ikring sig.
Fast ibland är det lite trögt i starten ändå
Tack för pepp, ska försöka komma igång nu
Prokastinerar... skulle storstädat igår, men det hände inte... och det har inte hänt än heller. Lite pepp, tack!?
Jag behöver också städa färdigt! Vi kanske kan komma överens om att det ska vara gjort tills ikväll?Kämpa Behöver med göra klart städningen hemma men finns annat roligare som lockar
Kämpa Behöver med göra klart städningen hemma men finns annat roligare som lockar
Jag behöver också städa färdigt! Vi kanske kan komma överens om att det ska vara gjort tills ikväll?