Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse när klockan ringde så protestera kroppen så vände tillbaka till sängen och somna om till kvart i nio. De händer kanske 2 gånger per år på helgerna att jag vänder tillbaka och lägger mig igen. Men de har varit väldigt påfrestande sista tiden och när man börjar slappna av kommer tröttheten 😅

Men nu ska jag åka till Trulis, snosa sönder hans päls och rulla in vagnen för idag ska de köras! Matmamma behöver ladda batterierna inför imorgon.
 
Blir det roligare om du väntar? Nä, eller hur? Lika bra att göra det på en gång!

(Inget speciellt bra pepp, kanske. Men det brukar funka för mig :D )

Hmm nä, det blir väl inte det.... och det är ju skönt efteråt när det är fint :)
Jag brukar tänka att jag vill ju städa, jag måste inte utan jag vill.
För det är ju roligt att få det fint ikring sig.
Fast ibland är det lite trögt i starten ändå :p
Tack för pepp, ska försöka komma igång nu 😄
 
Jag och syrran har slödag medan katterna kör racer och härjar på balkongen. Datan krånglar fortfarande med det där dns-skitet så blir till att ringa nån support el nåt imorgon :mad: i min värld borde det finnas en "fixa-knapp" som löser alla dataproblem!

Syrran sa åt mig imorse att jag borde dejta en IT-tekniker och att jag dejtat alldeles för lite senaste året :rofl: Hon tycker det är dags jag hittar en partner, spec nu när jag fyllt 30 och får ha mina "tantkläder" utan gnäll från henne :rofl: Leopardmönster är tantigt tydligen :rofl:
 
Hmm nä, det blir väl inte det.... och det är ju skönt efteråt när det är fint :)
Jag brukar tänka att jag vill ju städa, jag måste inte utan jag vill.
För det är ju roligt att få det fint ikring sig.
Fast ibland är det lite trögt i starten ändå :p
Tack för pepp, ska försöka komma igång nu 😄
Samma här. Jag vill ogärna ha det smutsigt omkring mig, men det krävs ändå att man "sparkar igång sig" lite.... :D
 
Kämpa 😆 Behöver med göra klart städningen hemma men finns annat roligare som lockar 🙈

Jag behöver också städa färdigt! Vi kanske kan komma överens om att det ska vara gjort tills ikväll? ;)

Det kan vi komma överens om!
👍
Jag ska visst ut på annat nu whoops...:angel:Men finväder efter flera veckors rusk och kompis vill på prommis och jag har ont i magen så är nog bra o röra sig lite.... O städningen finns ju kvar till sen :D
 
Ibland undrar jag hur det egentligen är ställt med min hjärna. Var iväg till ett köpcentrum och gick i några affärer. När jag sedan kom tillbaka till bilen insåg jag att jag hade tagit på mig jackan ut och in och gått runt så.
Vem tar ens på sig jackan ut och in?
Skrattade gott åt mig själv på vägen hem iaf. 😅
 
Jag fick till den dumma dns-grejen :banana: Känner mig som ett geni nu :D

Nu kör jag lite uppdateringar och rensar datan så fortsätter den förhoppningsvis gå bra framöver. Börjar känna mig lite rastlös men vill inte göra för mkt inne, stackars syrran halvsover och ser dyngtrött ut 😅 så funderar på vad jag ska göra för matlådor i eftermiddag :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 599
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp