Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir så trött. Har knappt varit här en timme så kommer det en stackare som tydligen är ny på jobbet och typ "Hej jag är här nu... Vad ska jag göra nu?". Ingen arbetsplats, ingen dator eller telefon, ingen som möter upp. Nada.
Det bästa jag kan göra är att visa hen runt, men jag har annat för mig idag som jag behöver göra. Kan dock inte ge hen access någonstans då jag inte vet var hen ska sitta, så hen får väl husera i soffan inne på vaktmästeriet.

Fick visserligen samma välkomnande när jag började. Kanske är detta ett extra anställningsprov :cautious:
 
På jobb men är så fruktansvärt trött.

Igår efter jobb vart jag i stallet 10 min (gjorde kraften slängde in hö resten hade min mamma ordnat :heart) åkte hem lagade mat la mig i soffan med hundarna och somnade. Gick upp vid 10 och la mig i sängen fortfarande sjukt segt att gå upp vid 6 imorses så pass att jag var 5 min sen på jobbet (brukar aldrig hända)

Här orka jag ingenting. tar bara tag i det som måste men allra helst vill jag gå och lägga mig.
 
Har precis beställt en crosstrainer till mitt kommande lilla gym i lägenheten :D Efter ett år med enorma ryggproblem och ischiasvärk som mer eller mindre gjort all träning omöjlig är jag nu äntligen på benen igen och kan köra på! Och vad passar då bättre än att fira med inköp av träningsmaskiner? Förutom crosstrainern blir det också ett multigym och förhoppningsvis får jag även plats med en chins/dipsställning innan golvytan är slut :D

fn102160__9eb2b502-eaa0-4fde-ac96-8ce43a2132de.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 893
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp