Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men näää jag som är så mesig.
Men Buke har varit till stor hjälp att ge mig jävlarannamma. Innan blev jag arg men gjorde inget, nu gör jag något i de situationer jag känner att jag kan och att det blir skillnad.
Tack, det värmde verkligen
Ps. Inte snällt att komma med så fina kommentarer när jag har pms
Sitter på tåget mot Malmö och tuggar på en halv kycklingfilé. Personen på andra sidan gången tror förmodligen att jag är ett sådant där hälsofreak som lever på kyckling och broccoli och inte ens kan unna sig något lite roligare till mellanmål/fika Sanningen är dock så pass osexig som att jag var den sista som lämnade sommarhuset för stan, det fanns en bit kyckling kvar i kylen från gårdagens middag och eftersom jag vägrar slänga mat fick den bli tågsnacks. Oväntat gott faktiskt! Undrar hur hen skulle reagera om jag dessutom plockade fram den halva burken bearnaisesås som jag också har i väskan och började sörpla i mig
Var tvungen att googla bulgogi - lät mycket gott !Äter bulgogi med koreansk chiligurksallad och riktigt koreanskt ris
Den här sommaren har jag sovit med enbart påslakanet. Men med täcket vid fotänden. När jag vaknat och frusit har jag bara dragit upp täcket över mig och påslakanet.Det är täckesproblem här....
Inte tillräckligt kallt för att använda ordinarie sommartäcke och för kallt med enbart påslakan. Fick bli en extra tunn filt ovanpå påslakanet
Det ska tydligen regna hela dagen.
Det mesta jag behöver göra är beroende av uppehåll.
Ska jag verkligen tvingas städa huset istället?