Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag. Kom. In.!!! :eek::banana::bump:

Det ska bli front-end utvecklare av mig!
Hoppas jag O_o

Var reserv 16. Efter ordinarie upprop skulle de ha in 11st reserver. Men tillräckligt många dök inte upp and here I am!

Har även mailat HR och framfört att det blir plugg för min del. Ett gott dagsverke :D
Nu blir det elda i brasan, titta på regnet och übermysa resten av dagen.
 
Jag. Kom. In.!!! :eek::banana::bump:

Det ska bli front-end utvecklare av mig!
Hoppas jag O_o

Var reserv 16. Efter ordinarie upprop skulle de ha in 11st reserver. Men tillräckligt många dök inte upp and here I am!

Har även mailat HR och framfört att det blir plugg för min del. Ett gott dagsverke :D
Nu blir det elda i brasan, titta på regnet och übermysa resten av dagen.
Grattis! :banana::bump:
 
Jag. Kom. In.!!! :eek::banana::bump:

Det ska bli front-end utvecklare av mig!
Hoppas jag O_o

Var reserv 16. Efter ordinarie upprop skulle de ha in 11st reserver. Men tillräckligt många dök inte upp and here I am!

Har även mailat HR och framfört att det blir plugg för min del. Ett gott dagsverke :D
Nu blir det elda i brasan, titta på regnet och übermysa resten av dagen.
Gu så Kul!!! Grattis!!!! :)
 
Handlat både mat till oss och till vår kära lilla terrorist som inte äter annat en Mush 🤨 Hon åt torrfoder hos sin uppfödare men här fick hon smak på Mush då gammel katten äter de ( hennes ska jag ringa till veterinären och boka tid för nästa vecka för ja avlivning 😭) gör fruktansvärt ont i hjärtat men hon är 21 år och Sliten och åldern har tagit ut sin rätt sista veckorna.
Så Kajsa äter inget annat en Mush och dremies, men förrådet är påfyllt igen.

Nu lite kaffe innan jag ska till stallet. 10 dagar därifrån är lång tid för mig som alltid är där typ varje dag!
 
Har precis beställt en crosstrainer till mitt kommande lilla gym i lägenheten :D Efter ett år med enorma ryggproblem och ischiasvärk som mer eller mindre gjort all träning omöjlig är jag nu äntligen på benen igen och kan köra på! Och vad passar då bättre än att fira med inköp av träningsmaskiner? Förutom crosstrainern blir det också ett multigym och förhoppningsvis får jag även plats med en chins/dipsställning innan golvytan är slut :D

Visa bifogad fil 75520

Funderade en liten stund på hur mycket golvyta en chips & dipp ställning egentligen kunde ta (och hur en sådan såg ut)? Men tyckte uppenbarligen att det var en rimlig sak att ha i ett träningsrum! 🤷‍♀️

Extra motivation? :idea:
 
Det ska tydligen regna hela dagen.
Det mesta jag behöver göra är beroende av uppehåll.
Ska jag verkligen tvingas städa huset istället? :D
Det hela löste sig.

Kom hem och hittar min odlingstunnel kollapsad under regnet. Så nu har jag en ställning att försöka ta rätt på, ett trasigt tunnelöverdrag att frakta till tippen och en massa växer att trassla ut från ruinerna.

Suck.
 
Jag har precis pratat med 27-åringen. Han var på Granngården för att köpa selen till ponnyn och passade på att köpa saltstenar också. Eventuellt ska han sedan, när han lämnar fodret i stallet, mocka till ponnyn så jag slipper stressa. Sannerligen snällt! :D (Dessutom sa han att han på söndag kan hämta dottern hos hennes pappa så jag kan jobba övertid.)
 
Funderade en liten stund på hur mycket golvyta en chips & dipp ställning egentligen kunde ta (och hur en sådan såg ut)? Men tyckte uppenbarligen att det var en rimlig sak att ha i ett träningsrum! 🤷‍♀️

Extra motivation? :idea:
Kanske ska sätta in en sån här hylla på motsatt sida av rummet? 🤔

Namnlös11.webp
 
Jag. Kom. In.!!! :eek::banana::bump:

Det ska bli front-end utvecklare av mig!
Hoppas jag O_o

Var reserv 16. Efter ordinarie upprop skulle de ha in 11st reserver. Men tillräckligt många dök inte upp and here I am!

Har även mailat HR och framfört att det blir plugg för min del. Ett gott dagsverke :D
Nu blir det elda i brasan, titta på regnet och übermysa resten av dagen.
Grattis! 🎉🎈👍😀

Jag har iaf varit lite social på stallet och sedan ridit en kortare skogstur. Är för det allra mesta ensam i stallet numera, så var fint att prata lite häst. 🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 139
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 893
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp