Arbetsledare!
Jag är nästan klar att åka förutom att jag inte hittar de
![Face with symbols on mouth :face_with_symbols_over_mouth: 🤬](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast varför ger du dig in i en intrig mellan tre studenterFör övrigt kanske jag ska be den som tar hand om rekryteringar här på jobbet att fundera på om vi inte borde anställa en "studentmedlare/studentbestraffare". Jag vet inte hur många timmar den här veckan jag spenderat med att medla i den här underliga intrigen som pågår mellan tre studenter. Börjar tröttna en aning och har annat att göra som faktiskt ingår i mina arbetsuppgifter.
Fick precis ett långt mail om intrigen igen, trodde allt var löst i går ju![]()
Myggnät?
Tror jag också. Dock inte i min gamla skogshage.... Där har nog inte odlats något sedan 1800-talet....Jag inbillar mig att konstgödning ligger bakom. Samt ''snabb odlat ''
Det gäller ateljéer och ateljéplatser, och det ligger självklart på skolan att fixa så att det blir så att alla får sin plats. Har nu luskat ut att det rör sig om en helt annan student än de som nu håller på att tjafsa med varandra/mig som inte har gjort det hen skulle.Fast varför ger du dig in i en intrig mellan tre studenter? Låt dem fixa det själva!!
Låt dom avgöra det med en turnering i sann OS andaDet gäller ateljéer och ateljéplatser, och det ligger självklart på skolan att fixa så att det blir så att alla får sin plats. Har nu luskat ut att det rör sig om en helt annan student än de som nu håller på att tjafsa med varandra/mig som inte har gjort det hen skulle.
Kan väl jämföra det med en lärare som löser intrig mellan elever om vem som ska få sitta var i ett klassrum "men jag satt där först", "men fröken sa att jag skulle få sitta där", "men åååh jag får aldrig sitta där". Är ju lärarens jobb att tillslut se till att alla elever sitter på en plats.
Lite så, fast vuxna människor så det är en lite större intrigrepertoar, inte bara gnäll utan man går bakom ryggen på varandra och pratar skit, flyttar runt varandras saker osv.![]()
Hahaha, tack för den inre bilden. Får använda den när jag tröttnar på demLåt dom avgöra det med en turnering i sann OS anda
Typ pingiseller 100 meter häck
Sjukamp![]()
Nästa gång säger du bara att det finns en ny regel. Ateljéplatser avgörs genom duell i gryningen.Hahaha, tack för den inre bilden. Får använda den när jag tröttnar på demFår akta mig så jag inte börjar fnissa när de kommer med nytt gnäll bara
![]()
haha. SÅÅÅÅ gammal är jag inte.Jag inbillar mig att konstgödning ligger bakom. Samt ''snabb odlat ''
Kan meddela att en familj (två vuxna tre barn) spatserade in på Grand Hotel med tre stycken ankor i kattburar när jag gick förbi där i morse.
För övrigt kanske jag ska be den som tar hand om rekryteringar här på jobbet att fundera på om vi inte borde anställa en "studentmedlare/studentbestraffare". Jag vet inte hur många timmar den här veckan jag spenderat med att medla i den här underliga intrigen som pågår mellan tre studenter. Börjar tröttna en aning och har annat att göra som faktiskt ingår i mina arbetsuppgifter.
Fick precis ett långt mail om intrigen igen, trodde allt var löst i går ju![]()
Såg att de var samma som gjort den filmen, var inte säker men kollade trailern nu och jag har nog inte sett den. Får kolla om den finns på play eller nåtHar du sett Your Name?