R
Raderad medlem 68338
Hur uttalar man egentligen denna 80-tals klassiker, har jag undrat ? Som "Gino" eller "Jino" eller kanske något helt annat???
Jino!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur uttalar man egentligen denna 80-tals klassiker, har jag undrat ? Som "Gino" eller "Jino" eller kanske något helt annat???
Det hade jag aldrig hört om ens och fick googla. Ska nog iaf ge det en chans!Testa cirkusgröt? Det är myyycket godare än vanlig havregrynsgröt tycker jag samt så tycker jag även att fiberhavregrynsgröt med är betydligt godare .
Min är knappt ett skal numeraHaha låter som min Pappas mobilskal De ser numera ut som ett dragspel ungefär Han har slitit de med hälsan med andra ord.
Nu gör du mig sugen, och det finns inga IHOP här och inte har jag någonsin varit på en hellerNar jag kommer hem efter sista turen med skolbussen ar jag trott ... och hungrig. Riktigt, riktigt hungrig. Minst 8 ganger om dagen kor jag forbi IHOP (International House Of Pancakes) som serverar frukost hela dagen lang. Varje gang jag aker forbi kanner jag en mycket stark doft av French Toast. och jag blir hungrigare for varje gang. Inte for att french toast ar sa himla gott ... men det LUKTAR gott och far mig att tanka pa mat ... det far mig att tanka pa frukost, "egg benedict" eller varfor inte bara enkel agg och bacon frukost ... for bacon slar ju ut alla french toast i varlden.
Och jag gillar inte ens IHOP