Japp visst är det typiskt demHästar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp visst är det typiskt demHästar
Fast på ditt jobb så tycker jag att det är en helt relevant reaktionHaha nu är ju detta helt utan att det leder till något bra
Min hjärna just nu:
Någon: "hej!"
Min hjärna: "vad fan vill människan? Slå den i ansiktet! varför pratar den? Titta vad dum den ser ut! Den vill bråka! Jag ska visa den att bråka med mig!"
Om du åkte förbi Fridhemsplan så var du inte särskilt långt ifrån mig
hört ngt om en arm nu också. Kaos
Var jag nära dig med idag då . Var snabbis på Fridhemsplan då sambon behövde guidning (Då jag van med kollektivtrafiken men inte han) dit för en 20min besök på ögonkliniken. 50min resa dit och 50min resa hem för snabb besök
Avundsjuk. Min bil städas icke på några 15 minuter. Där har jag prokrastinerat så nu är det mer fråga om en arkeologisk utgrävning.
Åh, gino
*Googlar*Åh, gino
*Googlar*
Edit: blev ju sugen på det nu, lät farligt gott.
Hur uttalar man egentligen denna 80-tals klassiker, har jag undrat ? Som "Gino" eller "Jino" eller kanske något helt annat???En riktig 80-tals klassiker!!!
Har bara sagt och hört "jino".Hur uttalar man egentligen denna 80-tals klassiker, har jag undrat ? Som "Gino" eller "Jino" eller kanske något helt annat???
Får lukten av galiano i huvet när jag ser Gino. Mmm 80 talet!
Är de manliga kollegor du har så förstår jag digAlltså det är ingen hejd på min totala vrede över allt och alla i dag
Nu måste dagen vara slut snart så jag kan åka till ridskolan och gömma mig hos hästarna. Innan jag gör mig till fiende med hela arbetsstyrkan