Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HästarHaha rolig pållan är. Satte mig i boxen medan hon äter hö. Så började hon titta misstänkt på mina fötter och blåsa lite .
Så fint!En nära vän till mig sa att hon måste ta tag i att ta körkort och att jag skulle fråga henne om någon dag om hon bokat sin första lektion, så hon får fart i baken. Hon har två små barn och är mitt i en trasslig separation, och har det lite knapert nu när hon försöker behålla huset. Så jag erbjöd mig att bli hennes handledare så kan hon köra med mig, så blir hon ordentligt varm i kläderna och kan boka sin första lektion när hon kan köra sedan. De kostar ändå en tusenlapp per lektion, det känns så dumt att hon ska betala det för att krypköra runt under hösten. Hon blev rörd och tackade ja! Så nu är jag sjukt taggad på att få hjälpa till, jag kan absolut inte komma på nåt mer värdefullt jag kan lägga min tid på så det blir nog en riktig win-win detta!
Avundsjuk. Min bil städas icke på några 15 minuter. Där har jag prokrastinerat så nu är det mer fråga om en arkeologisk utgrävning.Visa bifogad fil 77204städade bilen hemma på gården idag . De tog bara 15 min. Men har mer att göra som att skrubba gummimattorna innan dom åker in i bilen
HästarÄr på stallet och ryktar skimmel. Han ska bli OS-redo tänkte jag. Behöver få ur mig frustrationen jag burit på hela dagen.
Hästar är fan bäst. Tog typ 1 sekund så hade han snappat upp att ilsk är jag, men inte på honom, och man kan locka fram lite av snälla jag som finns där inne med en liten minipuff på axeln och varmblås på nacken.
Smälter ju som smör. Inte behöver jag prata med honom heller så ingen risk för grodor ur munnen
Så fint!
Ska antagligen börja handleda en kompis i vinter, blir roligt att få hjälpa till.
Jag ser så många skitiga bilar varje vecka så jag bestämde mig för att min ska vara lätt städad. Men dom roligaste bilarna dom skitigaste bilarnaAvundsjuk. Min bil städas icke på några 15 minuter. Där har jag prokrastinerat så nu är det mer fråga om en arkeologisk utgrävning.
Varför har jag inte läst mer om det där huvudet som hade fiskats upp?
@tornblomma (eller @athena_arabians tror jag… )